Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Nei det plager meg ikke, jeg er bare gretten og føler meg oversett fordi jeg syns jeg hadde noen fine argumenter i sted. Men det handler om umodenhet, ja, det gjør det. Men suging? Nei. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Sliten. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Sett på en eller annen benchmark og legg den under en dyne over natta. Ikke noe mer kreativt da? PS: Kult navn på tråden... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Nei det plager meg ikke, jeg er bare gretten og føler meg oversett fordi jeg syns jeg hadde noen fine argumenter i sted. Men du hadde ikke det. Sjalusi er jo akkurat det du snakka om. At man ikke vil at partneren skal gjøre slikt med andre. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Penis penis penis 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Ikke noe mer kreativt da? Bruk en elektrisk fluesmekker på hovedkortet. Penis penis penis Slapp av. Jeg har nok til alle. Men du må nok stille deg i kø så skal du få, du også. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Men du hadde ikke det. Sjalusi er jo akkurat det du snakka om. At man ikke vil at partneren skal gjøre slikt med andre. Samme for meg hva du tror, uansett hva jeg sier blir det oversett. Det virker som hele internett er nyateister og sosialdarwinister og rett og slett åndsbenektende. Whatever. OBS; jeg er ikke religiøs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Samme for meg hva du tror, uansett hva jeg sier blir det oversett. Det virker som hele internett er nyateister og sosialdarwinister og rett og slett åndsbenektende. Whatever. OBS; jeg er ikke religiøs. Relax there mr.Mine-is-the-only-answer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Pule? Noen? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Hvis ikke man kun har sex i misjonærstilling i mørket under dyna blir man uglesett virker det som noen ganger. Og man skal jo selvsagt elske hverandre dypt og inderlig for å ha sex. Da får folk bare uglese meg. Jeg har sex fordi jeg liker det, og det trenger jeg ikke å elske noen for å gjøre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Pule? Noen? Hvor? Når? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Så, hvor bor du da, Melilot? Jeg bor på Sjoa Why O.o Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Jeg bor på Sjoa Har hørt at det er en rimelig fin plass for rafting. Stemmer det? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Bruk en elektrisk fluesmekker på hovedkortet. Slapp av. Jeg har nok til alle. Men du må nok stille deg i kø så skal du få, du også. Så fucktastic! Er akkurat det jeg alltid har drømt om.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Husk å trekke for gardinene i kveld Melilot Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Har hørt at det er en rimelig fin plass for rafting. Stemmer det? JEg har hørt de blir ganske våte der, if you know what I'm saying. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Relax there mr.Mine-is-the-only-answer. Det mener jeg ikke, når jeg har hele internett mot meg (bortsett fra islam.net og andre erkereligiøse vepsebol.) EDIT Forresten har jeg også de imot meg. Endret 11. november 2013 av MacMagnus Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Lett å få seg noe her, eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Det mener jeg ikke, når jeg har hele internett mot meg Her finner du nok noen forbundsfeller. http://tinyurl.com/7gtq4 Endret 11. november 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Lett å få seg noe her, eller? Spørs hvilket kjønn du er. Er du mann så er svaret nei. Er du dame derimot er det nok rimelig enkelt. Er mange kåte jomfruer her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg