Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg skal hjem i dag :D

Har pakka, pakka ut og pakka igjen 2-3 ganger nå, dels for å ha noe å gjøre og dels for å se om jeg har glemt noe :p

Om noen timer kan jeg begynne å se frem til student-TV og Keep of Kalessin og Motorpsycho-konserter og filming og intervju og kos ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra den 6-18 skal jeg pakke og pakke ut og pakke om igjen MINIMUM en gang for dagen. Og så fra 12-18 skal jeg begynne å småtenke litt på hva jeg skal putte hvor, hva som er håndbagasje, hva som..ikke er håndbagasje, skal jeg ha med meg en bok? Er bare en time +/- litt venting, skal jeg ha med mp3-spiller? Skal jeg droppe mp3-spiller? Det er så mange spørsmål!

Lenke til kommentar

Fordii jeg skal møte "svigers" for første gang og har noia? Og han er vekke de siste 11 dagene før jeg kommer, kommer hjem kvelden før meg, så jeg har ingen å roe meg ned bortsett fra psilocybe, en piercingnål, et nytt smykke og å pakke og pakke ut gjentatte ganger.

Lenke til kommentar
Fordii jeg skal møte "svigers" for første gang og har noia? Og han er vekke de siste 11 dagene før jeg kommer, kommer hjem kvelden før meg, så jeg har ingen å roe meg ned bortsett fra psilocybe, en piercingnål, et nytt smykke og å pakke og pakke ut gjentatte ganger.

røøyk ;)

Lenke til kommentar

Røyk skal brukes flittig. Spesielt siden det blir lite av det når jeg er der oppe. Jeg har en kraftig motvilje til å gå ut hver gang jeg skal ha meg en røyk. Spesielt tidlig om mårran og sent på kvelden. Forbanna dritt. ._.

Jeg er flink til å finne meg ikke-røykere. : |

Jeg tror jeg kommer til å få meg en ny piercing før den 18 april. Noen som vedder i mot? xD

Jeg piercer meg når jeg er stressa, og blir HAPPYHAPPYBLUESKIES igjen.

Edit: Hipphurra, akkurat til til halvannen røyk før rettslærebegynner. Håper på å komme meg på nett i auditoriet. HADETFINT! :|

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Her har det vært tilstander på jobb. Drev å styra med kona hans og reiv henne opp av sofaen og jeg satte til han at han måtte se til å behandle henne pent. Fikk meg et slag over kjeften som svar...Fikk heldigvis tak på hendene hans og fikk holdt han fast til han begynte å roe seg.

Jeg bare gruer meg den dagen han skal flytte til andre sida...kommer til å bli et regelrett sponhelvette.

Lenke til kommentar
Her har det vært tilstander på jobb. Drev å styra med kona hans og reiv henne opp av sofaen og jeg satte til han at han måtte se til å behandle henne pent. Fikk meg et slag over kjeften som svar...Fikk heldigvis tak på hendene hans og fikk holdt han fast til han begynte å roe seg.

Jeg bare gruer meg den dagen han skal flytte til andre sida...kommer til å bli et regelrett sponhelvette.

Hørtes ut som en skikkelig kødd. Bitchslap han =D

Lenke til kommentar
Hørtes ut som en skikkelig kødd. Bitchslap han =D
Skal si at det var faen meg så vidt jeg ikke klinte til han tilbake. Fy faen så sint jeg ble..åh..og den behandlinga av kona..fyyyyy faen.

Kommunen skulle ha vært anmeldt for å putte de på samme rom i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Skal si at det var faen meg så vidt jeg ikke klinte til han tilbake. Fy faen så sint jeg ble..åh..og den behandlinga av kona..fyyyyy faen.

Kommunen skulle ha vært anmeldt for å putte de på samme rom i utgangspunktet.

De har vel ikke råd å gi folk enkeltrom, så da er det vel kjekt å stue et ektepar sammen. Er jo bare å la fyren ha på "finhvitskjorta" og sette ham foran tv-en hvis han ikke kan oppføre seg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...