Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mennesker er fremdeles et dyr styrt av sine lyster/instinkter. Sjalusi er en del av dette.

 

Dette er det selvsagt ingen "akademisk" enighet om, så vi trenger ikke diskutere det.

 

Men jeg for min del ser på mennesket som noe mer.

 


EDIT


 

Og nei, jeg er ikke religiøs. :roll:

Endret av MacMagnus
Lenke til kommentar

Er nok ikke noe for alle nei. Folk flest liker ikke å dele partneren sin med noen andre. De gangene jeg har pratet med det med noen jeg for eks har holdt på med, så har det blitt dårlig mottatt. Mest pga av sjalusi. Så har bare beveget meg videre.

 

Du fikk uansett sagt det.

 

Dele partneren er en ting, å la partneren hoppe rundt der h*n vil så lenge h*n forteller om det er noe helt annet.

(I alle fall i min verden, så ja dette er som dere andre sier veldig subjektivt)

Lenke til kommentar

 

Dele partneren er en ting, å la partneren hoppe rundt der h*n vil så lenge h*n forteller om det er noe helt annet.

(I alle fall i min verden, så ja dette er som dere andre sier veldig subjektivt)

Det jeg mener med å dele partneren med noen andre, er å la partneren hoppe der personen vil, sålenge personen forteller om det.

 

Har lyst til å prøve trekant, men usikker på om jeg hadde klart det i et forhold. Et lite snev av sjalusi har jeg jo. Skal uansett ha prøvd det, før jeg har trekant i et åpent forhold. Slik at jeg har litt erfaring.

Lenke til kommentar

Det jeg mener med å dele partneren med noen andre, er å la partneren hoppe der personen vil, sålenge personen forteller om det.

 

Har lyst til å prøve trekant, men usikker på om jeg hadde klart det i et forhold. Et lite snev av sjalusi har jeg jo. Skal uansett ha prøvd det, før jeg har trekant i et åpent forhold. Slik at jeg har litt erfaring.

Har du ikke hatt trekant engang før?

 

Så uerfaren du var.

Lenke til kommentar

Det jeg mener med å dele partneren med noen andre, er å la partneren hoppe der personen vil, sålenge personen forteller om det.

 

Har lyst til å prøve trekant, men usikker på om jeg hadde klart det i et forhold. Et lite snev av sjalusi har jeg jo. Skal uansett ha prøvd det, før jeg har trekant i et åpent forhold. Slik at jeg har litt erfaring.

 

Ah, da er jeg med. Det ligger nok utenfor hva jeg hadde vært komfortabel med. (Uten at jeg har prøvd verken det ene eller det andre, fryktelig kjedelig på det viset)

Kjenner flere par som treffer andre på semi-fast basis, men da er alltid begge med i samme rom.

Lenke til kommentar

 

Ah, da er jeg med. Det ligger nok utenfor hva jeg hadde vært komfortabel med. (Uten at jeg har prøvd verken det ene eller det andre, fryktelig kjedelig på det viset)

Kjenner flere par som treffer andre på semi-fast basis, men da er alltid begge med i samme rom.

Jeg er komfortabel med at begge har sex utenom hverandre, trenger ikke å være i samme rom.

 

Trekant fungerer sikkert helt fint med to jenter, sålenge jenta er heit nok for min del og, og ikke bare fyren sitt behov. Da trenger jeg ikke å bekymre for at jeg får for lite oppmerksomhet av fyren, for da har jeg to å leke med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...