Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Merkelig hvordan kravene endrer seg når man blir eldre (gammel) Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Kravene mine passer helt fint inn for hvor jeg er i livet nå. Tar ting som de kommer, gidder ikke med å stresse med å finne "den rette", eller hva jeg nå skal kalle det. Det skjer, når det skjer. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Forhold er bare ork. Man skal bare ha det skøy i øyeblikket og skite i hva som evt kan skje i fremtiden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Det ene utelukker ikke det andre. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Jo, du hadde behov for å høre det. Nå kan du bevege deg videre. Ja, jeg får vel finne meg en ny spydig frekkas å plage Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Kunne tenkt meg til å prøve å se om et åpent forhold er noe for meg, jeg er ikke akkurat personen som blir sjalu av meg. Irriterer meg at det er tabu, og at det er noe folk flest ikke prater om. Vil ha noen jeg er fysisk tiltrukket av, og ikke minst psykisk. Noen som gir meg utfordringer, og kan oppleve og utforske alt fra seksualitet, substanser, kulturer sammen. Hadde også vært kjekt med noen som setter pris på trening og kosthold, ettersom jeg har vært fyisk aktiv, siden jeg var jentungen. Endret 11. november 2013 av Cakenommy 2 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Forhold && forhold. Samme for meg hva man kaller det, men jeg skal i alle fall aldri innrede kjøkken med noen. Men kan godt lage mat, drikke øl og hoppe i sengen. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Artig med folk man kan diskutere ting, kanskje spesielt ting man brenner for Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Vel de fleste brenner for kjønnsorganer, så noe er det alltids. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Vet om folk som får dette med åpent forhold til å fungere veldig godt. Men tror ikke det er for alle. Tror man bør være veldig åpne med hverandre for å få det til å fungere. Mye tillitt også. Og lite sjalusi selvsagt. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Artig med folk man kan diskutere ting, kanskje spesielt ting man brenner for Word. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Det med å ikke takle/like at den man elsker/liker viser de samme kjærtegn mot andre enn deg, trenger så absolutt ikke ha noe med følelser av sjalusi å gjøre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Det med å ikke takle/like at den man elsker/liker viser de samme kjærtegn mot andre enn deg, trenger så absolutt ikke ha noe med følelser av sjalusi å gjøre. Hvis ikke det har med sjalusi å gjøre må det være eiesyke. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Hvis ikke det har med sjalusi å gjøre må det være eiesyke. Dette er Freudianske spøkelser fra fortiden... alt handler ikke om slike "primitive" følelser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Dette er Freudianske spøkelser fra fortiden... alt handler ikke om slike "primitive" følelser. Da kan du godt forklare meg hva det handler om. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Da kan du godt forklare meg hva det handler om. Hva det kan handle om, mener du? En kan vel fint ha visse preferanser for hvordan samlivet skal være uten at det innebærer negative følelser? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Vet om folk som får dette med åpent forhold til å fungere veldig godt. Men tror ikke det er for alle. Tror man bør være veldig åpne med hverandre for å få det til å fungere. Mye tillitt også. Og lite sjalusi selvsagt. Er nok ikke noe for alle nei. Folk flest liker ikke å dele partneren sin med noen andre. De gangene jeg har pratet med det med noen jeg for eks har holdt på med, så har det blitt dårlig mottatt. Mest pga av sjalusi. Så har bare beveget meg videre. Du fikk uansett sagt det. Endret 11. november 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Jeg, derimot, ville vært potte sjalu. Men endel mennesker er mye mer utviklet enn meg, spesielt jo eldre man blir. Mentalt sett. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 Men ja. Det var jo egentlig ikke relevant i dette tilfellet. Jeg er en kverulant! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 11. november 2013 Rapporter Del Skrevet 11. november 2013 De ekte "Shining". FIn video også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg