Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal lage en som heter havregryn.no, for oss damer som er litt grovere og ikke så veldig vakre :p

 

Jeg hadde gladelig blitt medlem. Syns sukker.no mangler litt sjel. De profilene minner om salgsannonser. Og jeg tuller ikke når jeg sier dette.

 

Selv om det sikkert avspeiler samfunnet.

 

Det hjelper heller ikke å gå på bedehus - er det rart jeg vantrives? :lol:

Lenke til kommentar

Du sniker fælt på sukkerprofilen min.

 

I dooo? Jeg er fra bergen ja. Men jeg har ikke vært pålogget sukker på..... et halvt år ihvertfall. Skiftet til den andre virker som det er flere aktive der. :fun:

 

Kontoret våres rister mer og mer for hverdag som går pga spregningen som foregår utenfor. Alle lo med og spøkte om at bygget skal rase, men må er det så gale at ingen tørr spøke mer om det :D

Endret av Fasit
Lenke til kommentar

I dooo? Jeg er fra bergen ja. Men jeg har ikke vært pålogget sukker på..... et halvt år ihvertfall. Skiftet til den andre virker som det er flere aktive der. :fun:

 

Den kjøper jeg ikke. Ettersom det ikke stemmer overens med når du fortalte om sukkerprofilen min bla. Anyhow, lykke til videre. Du trenger det :)

Lenke til kommentar

Er sukker.no noe av det samme som deilig.no?

Nei, ikke helt det samme. Man rangerer ikke folk etter utseendet som på deiligst.no. Men det går mye på utseendet, ja.

 

 

Jeg liker at du har sjekket så grundig opp i dette her :p

Grundig og grundig, det kalles å legge to og to sammen. Profilen vekket ingen interesse, akkurat slik jeg trodde.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Er sukker.no noe av det samme som deilig.no?

 

sukker.no er et datingsted hvor man går gjennom en online "psykologisk" test for å finne personer du passer med. Slik at du får "matchtall" basert på den "vitenskapelige" relasjonstesten. Og hvis du betaler noen hundringser i måneden får du også lov til å sende meldinger til andre. Kort fortalt.

 

Her er et bilde av samlivseksperten:

 

Magazine_pic.jpg

Lenke til kommentar

snip

Betaler ikke en enda krone. Er ikke interessert i å betale for en datingtjeneste, jeg fortsatt er usikker på om fungerer for meg. Uansett, så får jeg flere poster enn jeg er istand til å svare på. Så er ikke bekymret for at ikke kunne kontakte noen brukere.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...