Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Ja! Sitter på toget nå, og er et par som holder på å spise opp hverandre ved siden av meg. Mens de lager slafselyder. Ekkelt.

Cannibal Holocaust ;)

Apropos hunder , leste om en hund som var høyere enn Kareem Jabbar når den sto oppreist (Jabbar er rundt 2,20) , ironisk nok het den "Tiny"........

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

He, he! :p

Jeg har tenkt at jeg skal kjøpe meg ny Pc i nesten ett halv år nå, og jeg har sett på en hel haug med modeller. Bærbare og stasjonære, men det komiske er at selv om jeg har gjort alt dette så har jeg ikke kjøpt en ny maskin enda :p Jeg trenger en ny hoved PC og jeg endrer mening hele tiden :p Plutselig mener jeg at jeg kan bruke det jeg har nå lenger, andre ganger mener jeg at jeg trenger ny...

Ikke lett... :p

Lenke til kommentar

Nei, virkelig ikke.

Jeg liker den originale trilogien, de tre filmene er noen av mine favorittfilmer gjennom tidene, men man er ikke nødt til å ta dem så forbanna seriøst av den grunn. De er god underholdning, og det er det.

Du mener det finnes noe av høyere filosofisk verdi enn Star Wars IV-VI?

Lenke til kommentar

Ja, det å stå på butikken 30 min før de stenger og filosofere med en av de som jobber der over hvilken pastasaus man skal ta, og plutselig er det 30 min etter at butikken stengte og man blir kasta ut uten å få kjøpt seg pastasaus.

Om du bruker en time på å finne ut hvilken Pasta-saus du skal kjøpe, har du jammen det god nok tid til å lage din egen.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, det å stå på butikken 30 min før de stenger og filosofere med en av de som jobber der over hvilken pastasaus man skal ta, og plutselig er det 30 min etter at butikken stengte og man blir kasta ut uten å få kjøpt seg pastasaus.

Hehehe, vittigper. ;)

Eller det var kanskje viktigper det het?

Du kan snakke om så mye filosofi du bare ønsker, men Star Wars besitter særdeles lite filosofi. Det er en underholdningsfilm bygget på svært gamle klisjéer. Det er bare godt gjennomført. Eller, er iallefall det de fleste mener.

De har kanskje ikke fått øye på det, da? Det at noe har filosofisk verdi, det handler ikke nødvendigvis om å ta opp de "riktige" tema. Selv rølpeunderholdning kan være ganske stort. Mye "lavmål" treffer rett og slett spiker'n på hodet hva gjelder livsinnsikt. Det er ganske sneversynt og arrogant å bare akseptere åndsverk hvis uttrykk er "dypt". Det er en jævla hipstergreie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...