Datasmurf Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Det som er bra er jo Luke+Anakin+styggingen på Dødsstjernen. Ewoksene har en funksjon, selvsagt. Det blir litt som når supportbandet får levert rævva lyd bare for at hovedartisten skal glinse. Og hva med The Empire Strikes Back? Det skal være en mørk film. Men den hadde ikke blitt like mørk hadde det ikke vært for all wookie-brølinga. Det er litt psycho å høre på når man er sliten. Det gir vondt i hodet, men det er akkurat det som er meningen med det. Men at Jabba drikker Cola har jeg alltid blitt litt lei meg for. Du tar Star Wars for seriøst. Ro ned og bare nyt det, mann. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Du tar Star Wars for seriøst. Ro ned og bare nyt det, mann. Hvis du liker horror: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1550609 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Fått meg date til neste uke. Wish me luck. Håper hun er trang og at du får pels på knaggen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Du tar Star Wars for seriøst. Ro ned og bare nyt det, mann.Beklager, Star Wars må tas jævlig seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Hva gjør folk oppe på denne tiden av en lørdag?Spillexpo her! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Hva gjør folk oppe på denne tiden av en lørdag? Spillexpo her! Fikk ikke sove, så la meg først klokka 4. Våkna 9 av at blæra vendte seg utover. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 katta vekka meg kvart over 9 med å dytte huet sitt inn i trynet mitt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 katta vekka meg kvart over 9 med å dytte huet sitt inn i trynet mitt Jeg ble bitt i ræva av min 33 kilo's 175 høye hund klokken 9. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Jeg ble bitt i ræva av min 33 kilo's 175 høye hund klokken 9. Verdens høyeste hund er død. Den målte 109 fra pote til skulder. Verdens høyeste hund der altså. Kilde: Misjonen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Verdens høyeste hund er død. Den målte 109 fra pote til skulder. Verdens høyeste hund der altså. Kilde: Misjonen 175 når den står på bakbeina, altså. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 175 når den står på bakbeina, altså. Hvorfor har du slik en sofahund da? Tenkte du hadde ulvehybrid eller noe, de faen crazy. Men det koster vel som et helvette og mate de derre svære grand danois faenskapet. Også varer de knapt en 7års tid. Nei, sofahund er bedre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Hvorfor har du slik en sofahund da? Tenkte du hadde ulvehybrid eller noe, de faen crazy. Men det koster vel som et helvette og mate de derre svære grand danois faenskapet. Også varer de knapt en 7års tid. Nei, sofahund er bedre. Husky blandet med sæterhund, vill som faen. Beit en kar som skulle sage ned trær under strømlinjene men han var vant til hunder så det ble ingen sak ut av det, jeg bare betalte for sykehusregningene. Jeg hadde advarselskilt på porten.. Endret 9. november 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Husky blandet med sæterhund, vill som faen. Beit en kar som skulle sage ned trær under strømlinjene men han var vant til hunder så det ble ingen sak ut av det, jeg bare betalte for sykehusregningene. Jeg hadde advarselskilt på porten.. HAHA, sykehusregninger? ble han innlagt i ukesvis eller? Sæterhund? Sikkert sånn derre boarder collie. en kompis har en sånn, den er ekstremt stusselig. underkaster seg chiwhawhaer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 (endret) HAHA, sykehusregninger? ble han innlagt i ukesvis eller? Sæterhund? Sikkert sånn derre boarder collie. en kompis har en sånn, den er ekstremt stusselig. underkaster seg chiwhawhaer 2 sting, faktisk. Og veldig agressiv. Som hund som eier.. Har slått ned en kar selv mens ungen min løp rundt på eiendommen. Jeg ble anmeldt, han var på min eiendom, jeg sa han prøvde å slå meg først, slapp unna lett. Endret 9. november 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 2 sting, faktisk. Og veldig agressiv. Som hund som eier.. Har slått ned en kar selv mens ungen min løp rundt på eiendommen. Jeg ble anmeldt, han var på min eiendom, jeg sa han prøvde å slå meg først, slapp unna lett. Har DU kidz+? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Har DU kidz+? Hunden er min unge. Tross alt, en hund er som en tiåring. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Fæn, må vaske piss av senga. Fra nå av er promillegrensa 0.8 for å få tilgang til soverommet mitt. Godt det bare var en hotellseng. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Narvesen ved Sarpsborg togstasjon stenger fader meg kl. 3. Aldri vært borti kiosker som stenger så tidlig før noe annet sted enn fantastiske Sarp.. blææ. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Særp! For en kjip plass. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Ja! Sitter på toget nå, og er et par som holder på å spise opp hverandre ved siden av meg. Mens de lager slafselyder. Ekkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg