Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Ehm, hva med det "fine" teppet man får, da? Tror det er ment for slikt som å holde seg varm..

Hva om det ikke er nok? :hmm:

Det er definitvt ikke nok, i alle fall ikke hvis man har gått ute i -6 grader en stund før. Satt og skalv på nattoget natt til i dag. xP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er definitvt ikke nok, i alle fall ikke hvis man har gått ute i -6 grader en stund før. Satt og skalv på nattoget natt til i dag. xP

Jeg må nok ikke gå så langt. Ikke lengre enn fra bilen og bort på perrongen i alle fall. Men det er -14 ute, og jeg er trett. :hmm:

Men jeg må løpe. Kos dere på skole/jobb, folkens. Me has holidayzzzzz!

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Dagsens unyttige, men morsomme fakta:
26. desember 1997 ble 685 japanske barn sendt til sykehus med epileptiske anfall, utløst av Pokémon-episoden Dennou Senshi Porigon (oversatt til Den Elektroniske Krigeren Porygon). Pikachu hadde sprengt raketter med lynangrepet sitt, da det i de påfølgende seks sekundene kom blinkende lys i blå- og rødfargemønster. Det ble avdekket at barn som aldri hadde hatt epileptiske anfall ble offer for episoden. Den Elektroniske Krigeren Porygon ble aldri sendt igjen i Japan, og heller aldri levert ut til internasjonale distributører. Det «farlige» klippet fra denne episoden har imidlertid sirkulert på internett flere steder, i de fleste tilfeller i svært mørk kontrast, slik at faren for anfall blir redusert.

Vakkart. Bare vakkert :love:

Tar mot til meg og kaller den for dagens selv om dagen akuratt har starta.

Lenke til kommentar

Jeg var redd for å bli oppringt av arbeidsgiver idag for å bli innkalt til jobb jeg. Ikke at jeg har noe imot å jobbe, spesielt etter en så lang ferie. Men til nå har jeg som ringevikar jobbet hver bidige dag (- påskeferie), og jeg lurer på om de har en del sykefravær der. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...