Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ehm, hva med det "fine" teppet man får, da? Tror det er ment for slikt som å holde seg varm.. Hva om det ikke er nok? Det er definitvt ikke nok, i alle fall ikke hvis man har gått ute i -6 grader en stund før. Satt og skalv på nattoget natt til i dag. xP Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Det er definitvt ikke nok, i alle fall ikke hvis man har gått ute i -6 grader en stund før. Satt og skalv på nattoget natt til i dag. xP Jeg må nok ikke gå så langt. Ikke lengre enn fra bilen og bort på perrongen i alle fall. Men det er -14 ute, og jeg er trett. Men jeg må løpe. Kos dere på skole/jobb, folkens. Me has holidayzzzzz! Endret 25. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Dagsens unyttige, men morsomme fakta:26. desember 1997 ble 685 japanske barn sendt til sykehus med epileptiske anfall, utløst av Pokémon-episoden Dennou Senshi Porigon (oversatt til Den Elektroniske Krigeren Porygon). Pikachu hadde sprengt raketter med lynangrepet sitt, da det i de påfølgende seks sekundene kom blinkende lys i blå- og rødfargemønster. Det ble avdekket at barn som aldri hadde hatt epileptiske anfall ble offer for episoden. Den Elektroniske Krigeren Porygon ble aldri sendt igjen i Japan, og heller aldri levert ut til internasjonale distributører. Det «farlige» klippet fra denne episoden har imidlertid sirkulert på internett flere steder, i de fleste tilfeller i svært mørk kontrast, slik at faren for anfall blir redusert. Vakkart. Bare vakkert Tar mot til meg og kaller den for dagens selv om dagen akuratt har starta. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Her var det ikke mye liv nei. Jeg har sett Stalker og The Big Lebowski i kveld/natt. Nå skal jeg busselalle. God natt, små nisser. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvordan var hytteoppholdet på Sjusjøen, vintermåne? Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nå har jeg sitti oppe i heeele natt og sett igjennom alt det er å se på med Jeff Dunham!! blir aaaldri lei.. Så nå er det soving før kveldskiftet... Natta Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 God morgen, bare meg oppe? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 God morgen, bare meg oppe? Nein. Er nok oppe jeg også. Men nå må du huske på at de fleste sitter med morrakaffen og leser avisen, dusjer eller spiser. En del er sikkert på vei til skole/jobb alt. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Er oppe jeg og ja, men trodde skole startet på Onsdag? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skole starter i dag. Og jeg er furten nå, jeg glemte at det var tirsdag, og at jeg dermed har fri de to første. Så panikk for at jeg hadde forsovet meg, enda til jeg kan sove i minst en time til. *snøft* Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg var redd for å bli oppringt av arbeidsgiver idag for å bli innkalt til jobb jeg. Ikke at jeg har noe imot å jobbe, spesielt etter en så lang ferie. Men til nå har jeg som ringevikar jobbet hver bidige dag (- påskeferie), og jeg lurer på om de har en del sykefravær der. ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ørgh. Formen min er jævlig og folka maser.. Ugh *whine* Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 slitsomt, fikk ikke sove mer, tror jeg tar meg en dusj nå! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei hei, tøser og tøsetter. Hvordan har vi det i dag mine venner? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Nazi-Gro is Nazi. Og jeg sølte rundstykke på pc-en min. Internetten hjemme er død. Jeg er glad jeg har en Nie å tygge på. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ørgh. Formen min er jævlig og folka maser.. Ugh *whine* *trøste på* Her whiner folk ikke, og det er ikke så mye å gjøre. Driver og leker meg med videomach og sånt nå Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Da var edge tilbake på skolen. Jippi. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ferien er aldri over. Den fortsetter ut skoleåret... Tenker på påskekrimmen. Har fri i morge også jeg.. :!: Å. haha. Var det spennende i dag? Kjempespennende. Men den gikk over så fort. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ørgh. Formen min er jævlig og folka maser.. Ugh *whine* *trøste på* tack pøws =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg