KatrinaS Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hva er den beste pickup linen dere vet om? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hva er den beste pickup linen dere vet om? "Kom og se på kuken min" Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hva er den beste pickup linen dere vet om? Kom her, søta, så skal jeg fortelle deg om min harde oppvekst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hva er den beste pickup linen dere vet om? "Slo du deg veldig når du falt ned fra himmelen? *kunstpause* For det ser ut som du landa på trynet." Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jo, skatere er mindre kult. En skater er en hipster. Det er ikke noe mer hipster enn skating. Skating er ikke en sport, det er en mote. Det startet indie, men er degenerert til en fuckings kapitalistsmørje. Av dimensjoner. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hva er den beste pickup linen dere vet om? Sug meg jævla skitne hore. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Er vel heller du som misforstår. Liker ikke mannfolk, som setter meg på en høy hest. Slik som deg. Liker menn som ikke er redd for å si akkurat det de mener. Av erfaring er de mye bedre å ha med å gjøre, så er det tiltrekkende. Høy hest, høyhest, byllepest. Men ja, du burde drikke mer Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Kjekt å vite. Har kommet en nyhet under metal-seksjonen i Wimp. Et band som heter noe så genialt som "Obliteration". Jeg vet ikke hva jeg er mest imponert over, deres oppfinnsomhet, eller Wimp-redaksjon sin musikkteft. Ville vært mest imponert over Wimp-redaksjonen sin musikksmak. Skiva er massiv! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ville vært mest imponert over Wimp-redaksjonen sin musikksmak. Skiva er massiv! Du mener jeg skal sette på? Si navnet på norsk, så kanskje du endrer oppfatning. Utslettelse. Mhm. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sug meg jævla skitne hore. Herregud. Si at det har fungert en gang, uten betaling Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Herregud. Si at det har fungert en gang, uten betaling Garantert. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Takk for disse...uhm...kreative forslagene Kom her, søta, så skal jeg fortelle deg om min harde oppvekst. Den er genial Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Herregud. Si at det har fungert en gang, uten betaling Fungerer mange ganger det, men bare på moderatorer på diskusjon.no. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Fungerer mange ganger det, men bare på moderatorer på diskusjon.no. Jeg veit du er full, men det får være grenser. Hva er galt med deg? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Du mener jeg skal sette på? Si navnet på norsk, så kanskje du endrer oppfatning. Utslettelse. Mhm. Lol what? Sier bare at skiva er bra. Absolutt verdt et lytt hvis du liker death metal. Rimelig bra liveband og. Tror du kommer til å gå glipp av mye bra hvis du er av typen som ikke sjekker ut musikk utelukkende pga. navn. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Herregud. Si at det har fungert en gang, uten betaling Jeg ble litt overrasket selv. Prøv den på Cake du. Hun liker sikkert sånt om det kommer fra hjertet. (Men kanskje ikke fra deg?) Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg veit du er full, men det får være grenser. Hva er galt med deg? Beklager. Jeg glemmer at de med makt også har følelser. Jeg skal slutte. Lol what? Sier bare at skiva er bra. Absolutt verdt et lytt hvis du liker death metal. Rimelig bra liveband og. Tror du kommer til å gå glipp av mye bra hvis du er av typen som ikke sjekker ut musikk utelukkende pga. navn. Satte på nå. Jeg vil jo ikke være bekjent med at jeg er forhåndsbestemt. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg ble litt overrasket selv. Prøv den på Cake du. Hun liker sikkert sånt om det kommer fra hjertet. (Men kanskje ikke fra deg?) Å ja. Jeg trodde det var hun du refererte til. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg veit du er full, men det får være grenser. Hva er galt med deg? Make up gift: her snakker de om hvordan svindle seg unna verneplikt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1550543 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 En skater er en hipster. Det er ikke noe mer hipster enn skating. Skating er ikke en sport, det er en mote. Det startet indie, men er degenerert til en fuckings kapitalistsmørje. Av dimensjoner. haha, du hakke peiling på hva du snakker om. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg