Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 What are we drinking? Hic And you? Bare scotch cask strength kan justifisere den avataren der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Haha, hva er det? Orker ikke google, må konsentrere meg om å drikke og være morsom. Hvordan kan du IKKE vite hva det er bare ved å lese teksten?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det var da svært så snobbete vi var da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvordan kan du IKKE vite hva det er bare ved å lese teksten?! Han sov på låven mye. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Suger du vinneren? Sist jeg sjekket var det ikke fysisk mulig å suge seg selv. Jeg blir sprø av kommabruken din. Takk for opplysningen. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvordan kan du IKKE vite hva det er bare ved å lese teksten?! Ja, jeg vet... men som sagt: Hjernen min har begynt å krympe allerede, merker jeg. Skulle aldri gått til den hjernekrymperen! Nå er jeg hektet. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 And you? Bare scotch cask strength kan justifisere den avataren der. Heimbrygg! Som jeg har mesket, gjæret, tappet, flasket og knuget sjøl! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Han sov på låven mye. Mens du knullet fjøsnisser? trommelyd.no Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Sist jeg sjekket var det ikke fysisk mulig å suge seg selv. Sist gang jeg sjekket var det totalt mulig.. Kilde: Gjort det i mange år. Endret 8. november 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Heimbrygg! Som jeg har mesket, gjæret, tappet, flasket og knuget sjøl! Kult ass!!! Det er bad ass. Men egentlig gjør jo ikke det deg til noe annet enn en hipster. Når du tenker over det. Sleng fra deg den vikinghjelmen før jeg rapper til deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sist jeg sjekket var det ikke fysisk mulig å suge seg selv. Det er fullt mulig om du er tynn og fleksibel nok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sist jeg sjekket var det ikke fysisk mulig å suge seg selv. http://en.wikipedia.org/wiki/Autofellatio NB! NSFW Er visst noen damer som klarer tilsvarende også. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er fullt mulig om du er tynn og fleksibel nok. Que? Blir ikke det litt som Ungolianth som spiste seg selv? Umulig, som sagt, med mindre du er en skikkelig, skikkelig råtten tomat. http://en.wikipedia.org/wiki/Autofellatio NB! NSFW Er visst noen damer som klarer tilsvarende også. OMG! Tenk at de hadde bilde. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Man må vel heller oppføre seg som en kukksekk enn og oppføre seg sømmelig tenker jeg Er vel heller du som misforstår. Liker ikke mannfolk, som setter meg på en høy hest. Slik som deg. Liker menn som ikke er redd for å si akkurat det de mener. Av erfaring er de mye bedre å ha med å gjøre, så er det tiltrekkende. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Kult ass!!! Det er bad ass. Men egentlig gjør jo ikke det deg til noe annet enn en hipster. Når du tenker over det. Sleng fra deg den vikinghjelmen før jeg rapper til deg. De fleste som brygger er noen elendige hipstere, så man må trø varsomt. Hva blir drt motsatte av hipster?? Fpu ? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Liker menn som ikke er redd for å si akkurat det de mener. Av erfaring er de mye bedre å ha med å gjøre, så er det tiltrekkende. Kjekt å vite. Har kommet en nyhet under metal-seksjonen i Wimp. Et band som heter noe så genialt som "Obliteration". Jeg vet ikke hva jeg er mest imponert over, deres oppfinnsomhet, eller Wimp-redaksjon sin musikkteft. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det motsatte av hipster er råner. Men nå som jeg har sagt det kommer noen hipstere til å se det og innse at det er noe nytt og så blir det den store nye hipsterarenaen. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 De fleste som brygger er noen elendige hipstere, så man må trø varsomt. Hva blir drt motsatte av hipster?? Fpu ? Neh. Folk som pimper alene. Det finnes ikke noe mindre kult... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Neh. Folk som pimper alene. Det finnes ikke noe mindre kult... Jo, skatere er mindre kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg