Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Filosofien min er å leve mens jeg gjør det og elske mens jeg tør det. Tør å elsk meg og, da. Unn meg en custom tittel. I barnhjertighetens, og din personlige overbevisnings, ånd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Tør å elsk meg og, da. Unn meg en custom tittel. I barnhjertighetens, og din personlige overbevisnings, ånd.Slutt å syt. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Tør å elsk meg og, da. Unn meg en custom tittel. I barnhjertighetens, og din personlige overbevisnings, ånd. Du misforsto. Ikke elske som å elske noen, men som å elske med noen. Slutt å syt. Seconded. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Fortjene en. Eventuelt suge kuken min. Men du bør være jævlig god til å suge. Also: De blir ikke delt ut på forespørsel. titler er for horer. Jeg hadde rett og slett skrevet en klage til admin hvis noen endret tittelen min Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvis dere ikke gir meg en (valgfri!) cursom tittel, så vil jeg sporenstreks forlate eders sandslott. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 titler er for horer. Jeg hadde rett og slett skrevet en klage til admin hvis noen endret tittelen min Omvendt psykologi gjennomskuet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvis dere ikke gir meg en (valgfri!) cursom tittel, så vil jeg sporenstreks forlate eders sandslott. Ikke la døra slå deg i ryggen når du går. Omvendt psykologi gjennomskuet. Kanskje det er omvendt-omvendt psykologi? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Kanskje det er omvendt-omvendt psykologi? Det var oppned psykologi. Endret 8. november 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Now this looks like a job for me So everybody just follow me 'Cause we need a little controversy 'Cause it feels so empty without me I said, this looks like a job for me So everybody just follow me 'Cause we need a little controversy 'Cause it feels so empty without me Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det var omvendt omvendt oppned psykologi. Så opp blir ned og ned blir opp, og foran det blir bak, og tran blir brus og metemark blir lyn. Du grov deg ned i gulvet ditt og havnet i vårt tak, en svimmel grevling er et sjeldent syn. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Så opp blir ned og ned blir opp, og foran det blir bak, og tran blir brus og metemark blir lyn. Du grov deg ned i gulvet ditt og havnet i vårt tak, en svimmel grevling er et sjeldent syn. Haha, hva er det? Orker ikke google, må konsentrere meg om å drikke og være morsom. Dette er litt meg i denne sammenhengen: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Haha, hva er det? Orker ikke google, må konsentrere meg om å drikke og være morsom. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hjernen min har begynt å krympe allerede, merker jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er norsk kultur på sitt beste. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg er en kosmopolititt jeg da. Snakk for dem selv. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Haha, hva er det? Orker ikke google, må konsentrere meg om å drikke og være morsom. MA What are we drinking? Hic Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 What are we drinking? Hic Se innlegg #558838, men please ikke call meg snobb eller femikladd. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Se innlegg #558838, men please ikke call meg snobb eller femikladd. femikladd Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 femikladd Bedre enn å drikke rusbrus, din rusbrusdrikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg