Rudde Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Pappa'n min har sex med mamma'n din. Er dere brødre? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Buhu. Jeg har det så jævlih. Ingen har noen gang hatt det så jævlig som det jeg har det. Also: Pappa'n min er sterkere enn pappa'n din. Det er ikke jeg som har det jævlig, det er mine utkårede. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sannsynligvis er vi halvbrødre. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvordan får kjøpt TV i disse dager uten å bli plukket opp av lisens-mafiosoen til NRK? Få noen andre som allerede betaler lisensen til å kjøpe den for deg, hvem som helst. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Buhu. Jeg har det så jævlih. Ingen har noen gang hatt det så jævlig som det jeg har det. Also: Pappa'n min er sterkere enn pappa'n din. Hva må jeg gjøre for å få custom medlemstittel? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hva må jeg gjøre for å få custom medlemstittel?Ikke spørre om en. 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ikke spørre om en. Kanskje en av herskerene ser dette nå, da, og setter noe toskete på min? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Fantastisk! Conan O'Brien er på BlizzCon og kommenterer WoW eSports (Arena). "As someone who has seen NO MATCHES EVER, this is the best match i've seen in my life" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Hva må jeg gjøre for å få custom medlemstittel? Fortjene en. Eventuelt suge kuken min. Men du bør være jævlig god til å suge. Also: De blir ikke delt ut på forespørsel. Endret 8. november 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Så får man lure på hvilken av delene Slimda har gjort. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Fortjene en. Doh. Let me rephrase: hvordan fortjene en? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Doh. Let me rephrase: hvordan fortjene en? Man må vel heller oppføre seg som en kukksekk enn og oppføre seg sømmelig tenker jeg 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Man må vel heller oppføre seg som en kukksekk enn og oppføre seg sømmelig tenker jeg Good Girls go to Heaven, Bad Girls go Everywhere! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Så får man lure på hvilken av delene Slimda har gjort. ... kom det fra hu med custom-tittel selv. Doh. Let me rephrase: hvordan fortjene en? Det er umulig å si før det er åpenbart. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 ... kom det fra hu med custom-tittel selv. Jeg har åpenbart fortjent det, med hardt slit og et fantastisk værevesen Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er umulig å si før det er åpenbart. Hva er dere for en gjeng taffeloster? Har dere ingen filosofi? Intet mål? Bygd deres slott på sand, ja? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg har åpenbart fortjent det, med hardt slit og et fantastisk værevesen Ja, la oss si det. Sånn for syns skyld. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg har åpenbart fortjent det, med hardt slit og et fantastisk værevesen Fortjent det ja. Passer jo ypperlig med forslag nr. 2 fra L4r5. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hva er dere for en gjeng taffeloster? Har dere ingen filosofi? Intet mål? Bygd deres slott på sand, ja? Filosofien min er å leve mens jeg gjør det og elske mens jeg tør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg