After Dark Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Joda, men det er ikke alle tråder i Politikk og samfunn som bare er krangel heller. Faktisk mer enn nok av slike tråder her i Off topic. Har lest igjennom noen de siste tre dagene som jeg husker godt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 8. november 2013 skal jeg alltid huske som dagen jeg laga mitt hittil beste biffmåltid noensinne. Blir forresten litt på snurr av et enkelt glass rødvin, blodfortynnende gjør folk billig i drift! Hørtes digg ut! Her i huset blir det pasta. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg er forbannet. Nei., jeg er forbauset. Nei, jeg er betatt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Vanskelig å holde styr på følelsene? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvordan får kjøpt TV i disse dager uten å bli plukket opp av lisens-mafiosoen til NRK? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg er forbannet. Nei., jeg er forbauset. Nei, jeg er betatt. Digg å være betatt da. Hvordan får kjøpt TV i disse dager uten å bli plukket opp av lisens-mafiosoen til NRK? Vet ikke, få mamma til å handle? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er jo en mulighet. Før var det noen nettsider som ikke meldte fra til NRK. Lurer på om det var Lefdal. Har vurdert å kjøpe brukt på Finn eller lignende, da min mor bor 80 mil unna. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Digg å være betatt da. Joda. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er jo en mulighet. Før var det noen nettsider som ikke meldte fra til NRK. Lurer på om det var Lefdal. Har vurdert å kjøpe brukt på Finn eller lignende, da min mor bor 80 mil unna. Jeg har løsningen til deg! Når man bestiller, så trenger ikke leveringsadresse være samme som fakturaadresse! Catch my drift? Joda. Ev. dritkjipt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Digg å være betatt da. Nei, det er jo megakjipt Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nei, det er jo megakjipt Ja, jeg syns jo det også, da. Det må jeg legge til. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nei, det er jo megakjipt Både og. Det er jo godt. Men samtidig skummelt. Og altså. Jeg pleier å ha bra selvtillit når det gjelder det motsatte kjønn. Det funker ikke nå, føler meg som en fjortenåring. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvis jeg begynner å bli betatt av folk så blir de plutselig opphøya til gudestatus i mine øyne, og så klarer jeg fader meg ikke oppføre meg normalt rundt dem. Dermed fremstår jeg som en total idiot for folk jeg liker. Dustehjerne. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er hva jeg er redd for nå. Å oppføre meg som en idiot. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Long time, no see. Skjønner ikke helt hvordan du har orka å henge i politikkdelen. Den kategorien gir meg lite håp for menneskeheten. Spørs nå om ikke klumpen er en god bidragsyter der, gitt. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er hva jeg er redd for nå. Å oppføre meg som en idiot. Kanskje hun/han skjønner det. De som er calme kan kanskje sees på som mer beregnende, fra ett perspektiv i alle fall. Love er idiotisk uansett. Go with the flow. Lykke til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvis jeg begynner å bli betatt av folk så blir de plutselig opphøya til gudestatus i mine øyne, og så klarer jeg fader meg ikke oppføre meg normalt rundt dem. Dermed fremstår jeg som en total idiot for folk jeg liker. Dustehjerne. Det vet jeg alt om. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det vet jeg alt om. Nei. Feil. Ikke alt. Jeg vet mer enn deg. Ingen vet mer enn meg. Bortsett fra stalkers etc. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Buhu. Jeg har det så jævlih. Ingen har noen gang hatt det så jævlig som det jeg har det. Also: Pappa'n min er sterkere enn pappa'n din. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Pappa'n min har sex med mamma'n din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg