Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 LOL @ Beat for Beat. Hu kjerringa kan jo faen ikke synge. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Er ikke det halve poenget med Beat4Beat? Kjendiser som gjør sitt beste på å synge? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jo, akkurat, Slimda. Derfor var det morsomt. Ganske forfriskende, det var ikke ekkelt denne gangen... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Er ikke det halve poenget med Beat4Beat? Kjendiser som gjør sitt beste på å synge? "Meningen med livet er å gi livet mening." Du syns ikke dette biter seg selv i halen? Ja, sier dette ikke for å være vrang, altså, bare fordi jeg syns det er morsomt å kverulere. Endret 8. november 2013 av MacMagnus Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Skåber bør nok holde seg unna synging ja. Det er jo ofte med veldig flinke folk, jeg vil nå si at det sjeldent er med kjendiser som bare er hentet inn fordi de er kjent. Det er mye oftere jeg ikke vet hvem noen av dem er. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg spyr hver gang de later som de improviserer noe de har terpet på til søvnløsheten har tatt dem. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Du har tydeligvis ikke vært der live, for de har helt seriøst ikke det. Det hender de stopper og gir dem teksten hvis de failer totalt, men rimelig sikker på at du ikke vet hva som dukker opp på forhånd. De tar jo riktignok ofte å velger litt sjanger etter hvem som kommer, og proffe sangere har jo et heftig repetoar av sanger de kan. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hm. Skeptisk. Men men, skal ikke være for bastant. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har drevet å diskutert i Politikk og samfunn i lange tider nå. Tragisk hvordan så mange tar så lett på dette med kriminalitet her i landet! Men hvordan er livet her blant kafefolket da? Evigheter siden jeg har vært innom her. Skal lage meg en kopp te nå så passer fint å være i kafeen da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Long time, no see. Skjønner ikke helt hvordan du har orka å henge i politikkdelen. Den kategorien gir meg lite håp for menneskeheten. 2 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har drevet å diskutert i Politikk og samfunn i lange tider nå. Tragisk hvordan så mange tar så lett på dette med kriminalitet her i landet! Men hvordan er livet her blant kafefolket da? Evigheter siden jeg har vært innom her. Skal lage meg en kopp te nå så passer fint å være i kafeen da. Skjønner ikke helt hva kriminalitet har med psykiske lidelser å gjøre iaf. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Long time, no see. Skjønner ikke helt hvordan du har orka å henge i politikkdelen. Den kategorien gir meg lite håp for menneskeheten. Hva gir denne kategorien? I alle fall ikke noe som er verdt å ta med seg videre dersom man skal utvikle verden... Skjønner ikke helt hva kriminalitet har med psykiske lidelser å gjøre iaf. Tror du jeg henger i den samme tråden hele tiden? Hvis du vil vite min mening ang. psykiske lidelser kan du sjekke ut de forskjellige trådene for abort. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Tror du jeg henger i den samme tråden hele tiden? Hvis du vil vite min mening ang. psykiske lidelser kan du sjekke ut de forskjellige trådene for abort. Jeg snakker ikke om deg. Jeg har ikke lest noe av det du har skrevet, tror jeg. Sorry for at jeg var sosialt klønete. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nå var det digg med te. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) 8. november 2013 skal jeg alltid huske som dagen jeg laga mitt hittil beste biffmåltid noensinne. Blir forresten litt på snurr av et enkelt glass rødvin, blodfortynnende gjør folk billig i drift! Endret 8. november 2013 av HedvigR 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hva gir denne kategorien? Hyggelig selskap. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 blodfortynnende gjør folk billig i drift! Godt å vite. Skal sørge for å få blodpropp sporenstraks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 8. november 2013 skal jeg alltid huske som dagen jeg laga mitt hittil beste biffmåltid noensinne. Blir forresten litt på snurr av et enkelt glass rødvin, blodfortynnende gjør folk billig i drift! Ja, jeg ble ikke mindre sulten av å se det bildet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg