Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke det halve poenget med Beat4Beat? Kjendiser som gjør sitt beste på å synge?

 

"Meningen med livet er å gi livet mening."
Du syns ikke dette biter seg selv i halen? Ja, sier dette ikke for å være vrang, altså, bare fordi jeg syns det er morsomt å kverulere.
Endret av MacMagnus
Lenke til kommentar

Du har tydeligvis ikke vært der live, for de har helt seriøst ikke det.

Det hender de stopper og gir dem teksten hvis de failer totalt, men rimelig sikker på at du ikke vet hva som dukker opp på forhånd.

De tar jo riktignok ofte å velger litt sjanger etter hvem som kommer, og proffe sangere har jo et heftig repetoar av sanger de kan.

Lenke til kommentar

Har drevet å diskutert i Politikk og samfunn i lange tider nå. Tragisk hvordan så mange tar så lett på dette med kriminalitet her i landet!

 

Men hvordan er livet her blant kafefolket da? Evigheter siden jeg har vært innom her. Skal lage meg en kopp te nå så passer fint å være i kafeen da.

 

Skjønner ikke helt hva kriminalitet har med psykiske lidelser å gjøre iaf.

Lenke til kommentar

Long time, no see.

Skjønner ikke helt hvordan du har orka å henge i politikkdelen. Den kategorien gir meg lite håp for menneskeheten.

 

Hva gir denne kategorien? I alle fall ikke noe som er verdt å ta med seg videre dersom man skal utvikle verden...

 

Skjønner ikke helt hva kriminalitet har med psykiske lidelser å gjøre iaf.

 

Tror du jeg henger i den samme tråden hele tiden? Hvis du vil vite min mening ang. psykiske lidelser kan du sjekke ut de forskjellige trådene for abort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...