Lycantrophe Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 ...Jeg blir sprø av kommabruken din. 8 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det at du i det heletatt må spørre om det er bra nok, sier nok om hvem av oss, som er dum her. Du er dum du kaken min. Det er ikke tvil om at den var bra nok. Problemet her er at jeg ikke er sikker på om smaken din er bra nok. Noen liker for eksempel svenske hiphop artister, men missliker jazz.. Det er ikke tvil om at jazz er best, men likevel liker altså noen svenske hiphop artister selv om de ikke setter pris på den overlegne kvaliteten i jazz.. Noen kan du til og med kalle Vefsn-væring uten at de forstår problemet med det. :/ Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg var på Vinmonopolet i dag. Denne tror jeg er bra. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Er jo ikke det eneste som skjer da, duh. Suger du vinneren? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Suger du vinneren? Det tar jo bare 2 sek. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Noen her som har prøvd Cards against humanity? Jepp, ganske morsomt. Ikke noe man spiller hele tiden, men gøy med noen venner og noen få øl innabords på kvelden. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jepp, ganske morsomt. Ikke noe man spiller hele tiden, men gøy med noen venner og noen få øl innabords på kvelden. Å? Fortell. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 De sorte kortene har et åpent felt i en setning og de hvite kortene som spillerne har skal brukes til å fylle de inn, så samler man inne et kort fra hver, leser de opp høyt, og stemmer på den man syntes var best. Blir ganske mye upassende og hysterisk morsomt som kommer ut av det. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er bedre å være klok enn snill. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 En vits tror jeg. "Moder Jord", og et fiktivt jentenavn. + tilgang til a, meaning sex. Am I right? Langt i fra. Mari Jodd = Mary Jay aka Mary Jane = Marijuana. Ser nå at jeg skulle ha skrevet Mari Jådd for å gjøre det mer forståelig at det var "J" jeg mente. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Langt i fra. Mari Jodd = Mary Jay aka Mary Jane = Marijuana. Ser nå at jeg skulle ha skrevet Mari Jådd for å gjøre det mer forståelig at det var "J" jeg mente. Hehe, da så. Kan ikke noe om slikt. Men det var vel et godt forsøk, min uvitenhet tatt i betraktning? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er open source så du kan laste det ned og skrive det ut, eller kjøpe det og støtte de som lagde det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Øl og fet musikk. Blir en bra kveld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Damp og BlizzCon. Hadde jeg ikke vært så FUBAR, hadde det vært fornøyelig også. Ja ja, sitte her til halv seks og så skal jeg sove. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Damp og BlizzCon. Hadde jeg ikke vært så FUBAR, hadde det vært fornøyelig også. Ja ja, sitte her til halv seks og så skal jeg sove. Flyr du på do? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nei, jeg har festblære. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nei, jeg har festblære. Hva vil det si? Er ikke så god på ungdommelig sjargong/slang, spesielt dette som har med internetten å gjøre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hva vil det si? At du har stor blære og ikke har behov for å gå på toalettet så ofte. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 At du har stor blære og ikke har behov for å gå på toalettet så ofte. Aha, sånn ja. Det er jo ikke noe morsomt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg