Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Moka Express. Skal man pakke eller ikke pakke? Dette har jeg aldri blitt klok på. Virker ikke som det er annen forskjell enn hvor kraftig kaffen blir? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Takk for svar. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Noen som har forslag til podcast for de siste timene på jobb? Har pløyd igjennom de meste fra RR og VRL Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 misjonen har en hel del. dagens kommer vel ut på nett snart også Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 misjonen har en hel del. dagens kommer vel ut på nett snart også Sweet. Satser på saftige lokale nyheter da Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Det samme sier sikkert østlendingene om å komme fra Oslo, men stemmer det egentlig? Hoooih, det forklarer endel Ja. Haha, du mener vel ordforrådet mitt? Endret 8. november 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Fy faen så motbydelig sex kan bli. Hint: Oppkast, Mensen og fylleanger Endret 8. november 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Fy faen så motbydelig sex kan bli. Hvorfor? Fordi dassen knuste med deg oppå? trommelyd.no Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Haha, du mener vel ordforrådet mitt? Vet ikke. Jeg sa det for å være frekk. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Vet ikke. Jeg sa det for å være frekk. "Frekk". Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 "Frekk". Er jeg ikke frekk nok for deg kanskje? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Er jeg ikke frekk nok for deg kanskje? Ingen er frekk nok eller eventyrlysten nok for henne. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Ingen er frekk nok eller eventyrlysten nok for henne. Joda. Men de er vanskelig å finne, men det er verdt ventetiden. Er jeg ikke frekk nok for deg kanskje? Når jeg og noen av kompisene mine, som er vel å merke noen år eldre enn meg, sitter på fest sammen. Er vi så frekk og spydig mot hverandre, som vi bare kan i form av punchlines. Så er det som regel veddemål rundt hvem som vinner for eks. Så du må nok prøve litt hardere, enn som så. Endret 8. november 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 8. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. november 2013 Det høres igrunn ut som en jævlig kjedelig fest. 13 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Noen her som har prøvd Cards against humanity? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det høres igrunn ut som en jævlig kjedelig fest. Er jo ikke det eneste som skjer da, duh. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Så du må nok prøve litt hardere, enn som så. Jaha? Hva med "du er så dum som en svenske med slekt fra Vefsn" Eller Jeg trenger ikke å fornærme deg, fjeset ditt er nok. 1 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jaha? Hva med "du er så dum som en svenske med slekt fra Vefsn" Eller Jeg trenger ikke å fornærme deg, fjeset ditt er nok. Det at du i det heletatt må spørre om det er bra nok, sier nok om hvem av oss, som er dum her. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Gløgg! Er det konkurranse om hvem som er frekkest her forresten? I så fall vinner jeg lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg