theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Majgåd. Jeg kjeder meg. Underholdning plz. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Majgåd. Jeg kjeder meg. Underholdning plz. Kom til Arendal. Jeg har det du trenger og mest sansynlig alt du ikke trenger, hva vil du gjøre? I fix everything! Endret 25. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du kan bli amazed av resultatet etter lyddemping i videoene mine, Trygve. Så legger jeg meg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Kom til Arendal. Jeg har det du trenger og mest sansynlig alt du ikke trenger, hva vil du gjøre? I fix everything! Skeptisk. Du kan bli amazed av resultatet etter lyddemping i videoene mine, Trygve. Så legger jeg meg. FÅ SJÅ! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Skeptisk. Til å komme til arendal?? Er det noe galt med bankedu byen å nå plutselig!?!? Endret 25. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Shoop da yeah, ny episode med både How I Met Your Mother og CSI Miami i natt *feire med å slurpe i seg glovarm tomatsuppe* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skeptisk. Til å komme til arendal?? Er det noe galt med bankedu byen å nå plutselig!?!? Skeptisk til forumgutter som heter "den store Pikk". Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Åh, er det DET P'en står for? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Skeptisk til forumgutter som heter "den store Pikk". Ikke snakk om ting du ikke vet om |--------| Åh, er det DET P'en står for? Og nei, den står for Paala, cus that's my name... Nesten Endret 25. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Og nei, den står for Paala, cus that's my name... Nesten Begynner på P. Da er det vel kanskje nesten da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 FÅ SJÅ! Er jo på forrige side, tullejenteeee! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Og nei, den står for Paala, cus that's my name... Nesten Begynner på P. Da er det vel kanskje nesten da. Jeg blir kalt Paala, men det står for Den Store Paala. Den Store P høres bareb edre ut i mine ører Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Åh, er det DET P'en står for? Og nei, den står for Paala, cus that's my name... Nesten Særlig. Er jo på forrige side, tullejenteeee! Okilol. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som har noen gode tips til å holde seg varm på toget? Og da mener jeg noe annet enn å løpe fram og tilbake i midtgangen. Tror ikke det er populært på nattoget. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Naatta, går til køys her og Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som har noen gode tips til å holde seg varm på toget? Og da mener jeg noe annet enn å løpe fram og tilbake i midtgangen. Tror ikke det er populært på nattoget. Ehm, hva med det "fine" teppet man får, da? Tror det er ment for slikt som å holde seg varm.. Dagsens unyttige, men morsomme fakta: 26. desember 1997 ble 685 japanske barn sendt til sykehus med epileptiske anfall, utløst av Pokémon-episoden Dennou Senshi Porigon (oversatt til Den Elektroniske Krigeren Porygon). Pikachu hadde sprengt raketter med lynangrepet sitt, da det i de påfølgende seks sekundene kom blinkende lys i blå- og rødfargemønster. Det ble avdekket at barn som aldri hadde hatt epileptiske anfall ble offer for episoden. Den Elektroniske Krigeren Porygon ble aldri sendt igjen i Japan, og heller aldri levert ut til internasjonale distributører. Det «farlige» klippet fra denne episoden har imidlertid sirkulert på internett flere steder, i de fleste tilfeller i svært mørk kontrast, slik at faren for anfall blir redusert. Vakkart. Bare vakkert Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ehm, hva med det "fine" teppet man får, da? Tror det er ment for slikt som å holde seg varm.. Hva om det ikke er nok? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hva om det ikke er nok? Ta med et teppe til? Dyne? Varm kakao på thermos? Bare fantasien som setter grensene 8--D *hoppe tilbake til Pokemon-episodene mine* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ta med et teppe til? Dyne? Varm kakao på thermos? Bare fantasien som setter grensene 8--D *hoppe tilbake til Pokemon-episodene mine* Mye å drasse på. Samme. Har ikke tid. Har ikke så mye fantasi. Og nå skriver jeg bare for å skrive, altså. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg