Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen gode tips til å holde seg varm på toget? Og da mener jeg noe annet enn å løpe fram og tilbake i midtgangen. Tror ikke det er populært på nattoget. :p

Ehm, hva med det "fine" teppet man får, da? Tror det er ment for slikt som å holde seg varm..

Dagsens unyttige, men morsomme fakta:

26. desember 1997 ble 685 japanske barn sendt til sykehus med epileptiske anfall, utløst av Pokémon-episoden Dennou Senshi Porigon (oversatt til Den Elektroniske Krigeren Porygon). Pikachu hadde sprengt raketter med lynangrepet sitt, da det i de påfølgende seks sekundene kom blinkende lys i blå- og rødfargemønster. Det ble avdekket at barn som aldri hadde hatt epileptiske anfall ble offer for episoden. Den Elektroniske Krigeren Porygon ble aldri sendt igjen i Japan, og heller aldri levert ut til internasjonale distributører. Det «farlige» klippet fra denne episoden har imidlertid sirkulert på internett flere steder, i de fleste tilfeller i svært mørk kontrast, slik at faren for anfall blir redusert.

Vakkart. Bare vakkert :love:

Lenke til kommentar
Ta med et teppe til? Dyne? Varm kakao på thermos? Bare fantasien som setter grensene 8--D

*hoppe tilbake til Pokemon-episodene mine*

Mye å drasse på. Samme. Har ikke tid. Har ikke så mye fantasi. :p

Og nå skriver jeg bare for å skrive, altså. =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...