Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Sonja har nektet å lese til meg etter at ut så meg se på en litt yngre dame med det hun beskrev som "lyst" i blikket. Så ja, etter det har hoppe rundt i One-Piecen blitt en fin erstatning som kveldsaktivitet. Dette er noe jeg vil anbefale til alle. Untatt deg MacMagnus, du kan gå å drysse kunstig snø laget av gaffateip rundt huset til kake nommy før du stikker to stifter (av denne typen ) inn i undersiden av den venstre foten din for deretter å gå barfot til Sverige. Haha, du har skjønt det. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Tenk litt over mulighetene, da. Stå der på podiet med Sloggy-truse og et banner "World's Greatest Ass". Nei takk, har ikke det behovet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg kunne tenke meg å gjøre akkurat det. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei takk, har ikke det behovet. Hm, din raring. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei takk, har ikke det behovet. Jeg tror MacMagnus har det behovet. Det er hans visjon for deg. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg tror MacMagnus har det behovet. Det er hans visjon for deg. Neineinei, min visjon er å vinne selv, så jeg er GLAD. Jeg er riktignok mann, men ønsker aller mest å stille i kvinneklassen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det der er stedsbundne/subjektive regler, smartass. Det er ingen konsise definisjoner. "Foran de fleste norske stedsnavn brukes i, men foran en del navn er på den rette preposisjonen fra gammelt. I dag er i på frammarsj og kommer inn også ved mange navn i den siste gruppa, særlig by- og tettsteder. Vi anbefaler likevel at man skriver på der tradisjonen er slik" Fra Språkrådets side om preposisjoner. Der anbefaler de også å bruke "på" foran blant annet Sortland. Ergo kan jeg si at det er på Sortland, da det er den rette preposisjonen fra gammelt av. Så med andre ord, lær dere korrekt bruk av preposisjoner, småtroll. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Neineinei, min visjon er å vinne selv, så jeg er GLAD. Jeg er riktignok mann, men ønsker aller mest å stille i kvinneklassen. Jeg vinner allerede begge klassene, så her kan du bare gi opp. Ergo kan jeg si at det er på Sortland, da det er den rette preposisjonen fra gammelt av. Så med andre ord, lær dere korrekt bruk av preposisjoner, småtroll. Ja, nemlig! Småtroll hele gjengen. Endret 8. november 2013 av Pettersenper Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 "Foran de fleste norske stedsnavn brukes i, men foran en del navn er på den rette preposisjonen fra gammelt. I dag er i på frammarsj og kommer inn også ved mange navn i den siste gruppa, særlig by- og tettsteder. Vi anbefaler likevel at man skriver på der tradisjonen er slik" Fra Språkrådets side om preposisjoner. Der anbefaler de også å bruke "på" foran blant annet Sortland. Ergo kan jeg si at det er på Sortland, da det er den rette preposisjonen fra gammelt av. Så med andre ord, lær dere korrekt bruk av preposisjoner, småtroll. Ja, for alle tradisjoner må man jo absolutt ivareta. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ja, for alle tradisjoner må man jo absolutt ivareta. Dette er svak argumentering. Generalisering og ironi uten å komme med egentlig argument. Noen tradisjoner er greie å ivareta. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hum, jeg fikk egentlig lyst til å holde kjeft i denne kaféen, i alle fall inntil i morgen kveld. Jeg er ikke riktig. I hodet. 1 Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hum, jeg fikk egentlig lyst til å holde kjeft i denne kaféen, i alle fall inntil i morgen kveld. Jeg er ikke riktig. I hodet. Har du vurdert mulighetene for at dette kan være et vedvarende problem? Isåfall er det begrenset hvor mye søvn kan løse. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har du vurdert mulighetene for at dette kan være et vedvarende problem? Isåfall er det begrenset hvor mye søvn kan løse. Er det så ille? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Er det så ille? Nei. Jeg bare mobber deg. Du anklagde meg for å være nordlending Endret 8. november 2013 av Pettersenper Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nei, jeg bare mobber deg. Du anklagde meg for å være nordlending Sorry Mac, det er bare tomme ord, for jeg syns jo jeg var rasende festlig da jeg sa det, men når jeg ser tilbake på det så var det bare dumt syns jeg også. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sorry Mac, det er bare tomme ord, for jeg syns jo jeg var rasende festlig da jeg sa det, men når jeg ser tilbake på det så var det bare dumt syns jeg også. Ja, litt krass i språkrbruken der. Tenk om jeg hadde kalt deg Østlending? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ja, litt krass i språkrbruken der. Tenk om jeg hadde kalt deg Østlending? Oh my... da hadde jeg tiltet, tror jeg. Nei. Nok surr. For min del. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ja, for alle tradisjoner må man jo absolutt ivareta. Språklige tradisjoner burde vi ta vare på. Og spesielt når det kommer til preposisjoner. Visse ting høres helt galt ut. Som når man bruker i om steder som teknisk sett er 2 hus og en gammel kolonial med lugubre åpningstider hvor det i disse dager bor 6 personer. Du vil ikke bruke "i" om slike steder, da bruker du "på". Det er ikke engang alle byer som kvalifiserer til å bruke "i". Som for eksempel Brekstad og Røros i Sør-Trøndelag, eller Steinkjer (byen, ikke kommunen) i Nord-Trøndelag. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Det er ikke engang alle byer som kvalifiserer til å bruke "i". Som for eksempel Brekstad og Røros i Sør-Trøndelag, eller Steinkjer (byen, ikke kommunen) i Nord-Trøndelag. Nettopp. Ordnung must sein. Men nå logger jeg av, så helst ikke kom med noe motargument, da jeg er avlogget, og dermed forsvarsløs. Rules of War. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvorfor logge av bare fordi du kvelder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg