Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det kan bli ordentlig vinter snart, slik at jeg kan finne fram brettet og skiene.

 

Det snedde på Orkanger da vi kom hjem for 40 minutter siden.

Så gikk det over i hagl, så sludd, og nå sner det igjen. Irriterende.

 

Skjønt i disse delene av trønderland blir det ikke skikkelig med sne før i januar / februar, og så blir det bitkaldt.

Lenke til kommentar

Ja, Sortland (stedet) er vel ikke stort nok til å fortjene en i. Sortland kommune kan vel derimot skrives som i Sortland, så det kommer vel an på om dere mener stedet eller kommunen om dere skal skrive i / på. Lær dere korrekt bruk av preposisjoner, småtroll.

 

Det der er stedsbundne/subjektive regler, smartass. Det er ingen konsise definisjoner.

Lenke til kommentar

Snowboard-jenter får fine rumper. Tror det er noe med den stillingen på brettet å gjøre, som trener kroppen på en spesielt gunstig måte.

Har allerede ei bra rumpe, så det er ikke av grunnene mine til å stå på snowboard.

 

Det snedde på Orkanger da vi kom hjem for 40 minutter siden.

Så gikk det over i hagl, så sludd, og nå sner det igjen. Irriterende.

 

Skjønt i disse delene av trønderland blir det ikke skikkelig med sne før i januar / februar, og så blir det bitkaldt.

Kommer sikkert sent i desember eller noe. Meh.

Lenke til kommentar

 

Hah, gå og hopp rundt i One-Piece'n din eller spør Sonja om hun ikke kan lese for deg.

Sonja har nektet å lese til meg etter at ut så meg se på en litt yngre dame med det hun beskrev som "lyst" i blikket. Så ja, etter det har hoppe rundt i One-Piecen blitt en fin erstatning som kveldsaktivitet. Dette er noe jeg vil anbefale til alle.

 

Untatt deg MacMagnus, du kan gå å drysse kunstig snø laget av gaffateip rundt huset til kake nommy før du stikker to stifter (av denne typen 200px-Pinezki-K.WasilewskiSka.jpg) inn i undersiden av den venstre foten din for deretter å gå barfot til Sverige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...