Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvis du får til sprø svor så kan vi snakke om det. Hehe, jeg har aldri mekket det før, så vi får se... men tror ikke det er noe spesielt vanskelig å få til mørheten ass. Du kan uansett få en skål med baconcrisps. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Liker ikke baconcrisp. Jeg er en elendig kokk, men jeg får til sprø svor ^^ Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Skjønner ikke hvorfor de flyttet Reodor Felgen sitt hus ned fra det awesome fjellet til denne stusselige bergnabben her. Dette ødelegger jo alt! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Liker ikke baconcrisp. Jeg er en elendig kokk, men jeg får til sprø svor ^^ Haha, det er liksom sånn nasjonal kanon at det er den utfordringen. Også får de som klarer det heltestatus. Ja, de 95% som klarer det. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Haha, det er liksom sånn nasjonal kanon at det er den utfordringen. Også får de som klarer det heltestatus. Ja, de 95% som klarer det. Det er jo dritlett, så...yeah. At de 5% ikke greier det er tragisk. Da lurer jeg virkelig på hva de gjør. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har aldri fått til å lage sprø svor. Men så har jeg heller aldri prøvd å lage juleribba selv. Det tar fremdeles høvdingen i familien seg av, gamle far. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det er jo dritlett, så...yeah. At de 5% ikke greier det er tragisk. Da lurer jeg virkelig på hva de gjør. Yep. Men har du noensinne prøvd deg på surkål? Skulle tro det var som å koke poteter, men det er det ikke. Det blir aldri like bra som gode gamle Nora. Det er sprøtt å tenke på igrunn, for de posene kan nok gjerne være igjen fra forrige jul. Jeg har aldri fått til å lage sprø svor. Men så har jeg heller aldri prøvd å lage juleribba selv. Det tar fremdeles høvdingen i familien seg av, gamle far. Det er litt som at det er mannen som skal kjøre bilen. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Vel, når jeg er den eneste mannen i huset så må jeg ta den biten og kjøre bilen ^^ Surkål liker jeg best av nora selv, samme med kålrabbistappe. Jeg får ikke til så god smak som den fra pose. Meeen, det skal sies, jeg er ikke god på kjøkkenet, ikke trives jeg med matlaging heller. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Vel, når jeg er den eneste mannen i huset så må jeg ta den biten og kjøre bilen ^^ Du må vel mangle noe i livet? (Neida. ) Matlaging er litt pes, men jeg er veldig glad i ordentlig mat. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 King Tee – Act A Fool Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hm, hva mangler jeg. En skikkelig god drill. OH! En sirkelsag, den jeg har døde. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hm! Nå ble jeg slått i macho av en jente. FML. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hehe, already there... sannsynligvis er jeg en femikladd. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nå sprettes korken! Skål! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Skål! Hvis du skal trekke pølser og ikke vente til det kokende vannet er litt kaldere, så må du ikke ha for mye vann. Relativt til antall pølser. Dette kom til meg gjennom en drøm... Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvis du skal trekke pølser og ikke vente til det kokende vannet er litt kaldere, så må du ikke ha for mye vann. Relativt til antall pølser. Dette kom til meg gjennom en drøm... Ja, ser den. Og da er det snakk om winer eller? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ja, ser den. Og da er det snakk om winer eller? Ja. Hvis du bare koker pasta og skal ha de skinnfrie ved siden uten at du gidder å skitne til ytterligere kjeler og bare slenger de oppi pastaen mot slutten, så kan ingenting gå galt. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ja. Hvis du bare koker pasta og skal ha de skinnfrie ved siden uten at du gidder å skitne til ytterligere kjeler og bare slenger de oppi pastaen mot slutten, så kan ingenting gå galt. Det har jeg faktisk ikke tenkt på, skal huske det til neste gang jeg skal lage pasta og pølse! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det har jeg faktisk ikke tenkt på, skal huske det til neste gang jeg skal lage pasta og pølse! Du har ikke bodd på hybel registrerer jeg! Det der er jo som å... stikke av om du treffer bamse i skauen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg