Sexylubb1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvor høy er du nå? Samme som deg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Da var juleavataren på plass. Litt lenge til jula enda, men julebrusen og juleølet har vært i salg lenge. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Den julenissen ville fått barna til å gråte av frykt... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Blir ikke julestemning uten barnegråt. Det er i tråd med den norske tradisjonen. Pappa som drikker seg full og banker mamma på kjøkkenet mens barna står med pakkene i henda og strigråter. Endret 7. november 2013 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Blir ikke julestemning uten barnegråt. Det er i tråd med den norske tradisjonen. Pappa som drikker seg full og banker mamma på kjøkkenet mens barna står med pakkene i henda og strigråter. Ja, du sier noe der, desverre. Husker hunden min ved juletider. Han likte ikke den nissemaska så godt, nei. Han prøvde å fortelle oss om faren. Men det gikk seg til, da. For når jeg tok av meg masken og viste han at det var meg under så skjønte han det. Etterhvert. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er det ikke nissen som banker opp mamma? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei, nissen kysser mamma. Har du ikke hørt sangen? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nissen er ikke bare til for barna, den er der også for å gi mor en illusjon om at hun har en snill mann. Ja, én dag i året skal hun få ro i sjela. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 hva skal jeg spise i dag? skal i butikken etterpå. barbermaskina mi daua også før jeg rakk å bli ferdig med å klippe meg. blir lue i butikken også Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 I dag er det nok tunfisk som står på menyen din shikaru Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 nei det er det ikke. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Morgan og Ola Conny, herregud så hilarious. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hei. er du han duden som hadde macgyver avatar før? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 er du han duden som hadde macgyver avatar før? Ja, for en lettelse at den avataren endelig forsvant. Macgyver ser altfor bra ut på det bildet. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jarra... hva ska'n si... Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 DET ER IKKE JUL FØR I DESEMBER -.- 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 DET ER IKKE JUL FØR I DESEMBER -.- Joda, jeg har 2,6 kg ribbe i kjøleskapet nå. Bare for meg selv. Hadde ikke hatt spesielt imot å dele med meg. Men virker ikke som noen vil spise med meg. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvis du får til sprø svor så kan vi snakke om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg