Muggkaare Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har nettopp bladd meg gjennom 50 sider med innlegg på profilen din, men fant ingenting. Du liker å lure sånne små jenter som meg ikke sant? Ikke sant?! Hahaha. Har det noe å si? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Var gøy å fordele noen millioner igår. Noen som har flere millioner jeg kan leke med ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Sinna. Hei, jeg har skrevet det. Jeg skriver bare for mye her, som Kæmmy skrev. Endret 7. november 2013 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nope, det har jeg aldri hatt, selv ikke da jeg var liten. Min bror sa siden han var 4 at han ville bli brannmann, og det er han den dag i dag. Litt sjalu på folk som bare vet hva de vil egentlig. :o Jeg har alltid visst at jeg ville jobbe med dyr. Når jeg ble syk hver gang dyra ble syke fant jeg ut at dyrlege var kanskje en dårlig ide. Har jobbet som fjøstaus, IT-ansvarlig, Redaktør for reiseinformasjon og flust av skeit innenfor hotellbransjen har jeg nå min egen pittelille hundeskole og er utdannet hundeinstruktør og atferdsterapeut. GO ME! Ikke anmeld meg, please. Jeg skal slutte å sende penisbilder. Jeg lover. Det er ikke lov å si. Jeg liker å bounce på deg. Jeg pleier å kalle stumpen min for badeballen. Bounce!!! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Vel, det skal godt gjøres å finne et argument mot det. Hun beviste det ihvertfall med de 50 sidene hun bladde gjennom. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er på jobb så kan ikke gjøre det samme, men jeg kan ha det gøy med å klistre dymolapper med navn på devicene våre. Lamineringsmaskinen heter Kjell Bjarne. Navnet Bjarne får egentlig gå gjennom litt av hvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke anmeld meg, please. Jeg skal slutte å sende penisbilder. Jeg lover.ÅJA! Hun får penisbilde, men ikke jeg? Er jeg ikke god nok lengre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er du hjemme spurte huseieren. Skulle komme en elektriker. Joda, jeg er hjemme. Hvor er elektrikeren? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er det sånn at ønsker man å nedverdige en dame, så sender man et penisbilde? Har forstått det sånn. Selv om enkelte kanskje ser på det som sjekking/flørting. Good luck with that. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Damer liker mannlige kjønnsorgan på samme måte som menn liker kvinnelige kjønnsorgan. Mark my words. Skal du sjarmere en jente så sender du henne et bilde av din erigerte penis. Gjerne mens den drypper av kjærlighetsaus. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nå kjører ikke jeg standard clock, og vifte på lavt. Ellers er det så utrolig varmt her inne. Sola på hele sommeren.Det gjør ikke jeg heller, og rommet mitt når 30 grader om sommeren takket være sola, skjermene og forsterkeren, men likevel klarer jeg å holde temperaturen på skjermkortet under 30 grader. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Da er det noe galt med temperaturavlesingen. You can't beat physics. Eller har du fasekjøler? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Damer liker mannlige kjønnsorgan på samme måte som menn liker kvinnelige kjønnsorgan. Mark my words. Skal du sjarmere en jente så sender du henne et bilde av din erigerte penis. Gjerne mens den drypper av kjærlighetsaus. Tviler ikke på at de liker det de også. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert om en kvinne, uansett hvor tiltrekkende, sendt meg et musebilde. Hadde definitivt runket til det, men tror jeg hadde blitt ganske skremt med tanke på personligheten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Tviler ikke på at de liker det de også. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert om en kvinne, uansett hvor tiltrekkende, sendt meg et musebilde. Hadde definitivt runket til det, men tror jeg hadde blitt ganske skremt med tanke på personligheten. Hva med gjensidig masturbering på webcam? Er det også noe som skremmer deg mtp personligheten hennes? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hva med gjensidig masturbering på webcam? Er det også noe som skremmer deg mtp personligheten hennes? Ikke hvis man kjenner hverandre, selvsagt, men dette gjaldt jo sjekking. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hva har de gjort for å fortjene den ærede tittel? Tøset hardt og lenge. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jau, jau. Finnes det et fancy navn på den fobien som går ut på å logge inn på nettbanken sin? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvis man har flørtet en stund ser jeg ikke problemet med et nakenbilde, så lenge man er klar over hva som kommer. Bare et tips, kommer føttene med på bildet så husk å klippe neglene. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei, for all den, jeg har ikke noe imot å få nakenbilder av damer jeg. Selv om jeg aldri har møtt dem. Null problem! Sier bare at jeg som person ville blitt skeptisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg