Freidig Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Da er vi to. Vil bare legge meg ned i kantina og ZZzzZZzZZZzzZZZ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg er ikke en forumtøs... :-( Ikke enda, men snart er du det. Du kan bli som andre kjente forumtøser før deg, som Demille, B|Real og om du prøver VELDIG hardt, kan du kanskje bli som en promille av AnAnAs. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har for store muskler. Fuck. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke enda, men snart er du det. Du kan bli som andre kjente forumtøser før deg, som Demille, B|Real og om du prøver VELDIG hardt, kan du kanskje bli som en promille av AnAnAs. Hva har de gjort for å fortjene den ærede tittel? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvis du har begynt å studere så er det vel greit å ha en anelse hvilken retning man skal? :o Tja, har en retning, men det er en ganske bred vei, med mange alternative stikkveier. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Tja, har en retning, men det er en ganske bred vei, med mange alternative stikkveier. Så du har ingen drøm om hva du har skikkelig lyst til å bli? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Vil bare legge meg ned i kantina og ZZzzZZzZZZzzZZZ Er på jobb så kan ikke gjøre det samme, men jeg kan ha det gøy med å klistre dymolapper med navn på devicene våre. Lamineringsmaskinen heter Kjell Bjarne. Har for store muskler. Fuck. Feel ya. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Så du har ingen drøm om hva du har skikkelig lyst til å bli? Nope, det har jeg aldri hatt, selv ikke da jeg var liten. Min bror sa siden han var 4 at han ville bli brannmann, og det er han den dag i dag. Litt sjalu på folk som bare vet hva de vil egentlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg er ikke en forumtøs... :-( Du har nok bare ikke vært her lenge nok. Spander biff på Slimda neste gang så kommer du over kneika. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kaffe er noe av det beste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg er ikke en forumtøs... :-(Jeg er. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Du har nok bare ikke vært her lenge nok. Spander biff på Slimda neste gang så kommer du over kneika. Hahaha, neitakk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei takk? Hva faen? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikr, burde forbanne meg selv for at jeg ikke vil spandere biff på Slimda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg skulle til å skrive noe skikkelig grisete, så kom jeg på at du er så alt for ung for den slags, og gir deg heller et bilde av en fet tattoo: 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er du gammel nok til å vite hvem det er? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 In my dreams, som man så fint sier det på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg