Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Dette hørtes veldig stressende ut, Datasmurf. Your'e an addict. Med kudos til hjernen din. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Skjønner ikke denne Star Wars vs Star Trek-feiden jeg. To helt forskjellige konsepter og begge er stort sett ganske bra! Agreed! Awesome greier på hver sin måte ^^ Jeg har en del Star Wars stash, men det kuleste jeg har er vel Star Trek door communicator Når du går inn gangdøren min så hører du den swosh lyden du får i høre hver gang en dør åpnes i Star Trek Lenke til kommentar
2ore Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Natta DNFK! Spesielt Nudelpus, Muffinss, MFS, Fasit, Necrolamedor, Slimda, Pettersenper, Bork Laser, BirgerCac, En kopp te, Sexylubb1, McHansern, MacMagnus og Kammikezz. Mine favoritter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Natta DNFK! Spesielt Nudelpus, Muffinss, MFS, Fasit, Necrolamedor, Slimda, Pettersenper, Bork Laser, BirgerCac, En kopp te, Sexylubb1, McHansern, MacMagnus og Kammikezz. Mine favoritter natta til deg også ærede teppe elsker ;-) Endret 7. november 2013 av Gjest Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Skjermkortet idler på 25 grader. Kjekt med vinter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nei, det ee ikke verdt gode temperaturer i pcen 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Skjermkortet idler på 25 grader. Kjekt med vinter Det gjorde mitt før det ble kaldt også. Trenger ikke høst og kalde dager bare for å ha et kaldt, luftavkjølt skjermkort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Dette hørtes veldig stressende ut, Datasmurf. Your'e an addict. Med kudos til hjernen din. Ja, jeg er definitivt avhengig av bøker og musikk. Akkurat DET er det ikke noen som helst tvil om. Tro du meg. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg vil sove. Da er vi to. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Gooooood morgen ærede forumtøser! I dag er det siste dagen før en veldig hard arbeidshelg. Gud kor æ gleda mææææ Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg er ikke en forumtøs... :-( Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg vil også sove, har sittet her og havlvveis jobbet, halvveis sett på TED talks i stedet for å være i forelesning. Også har jeg gruppeoppgave som er eksamen etterpå, jeg gleder meg ikke. Enten så blir det bare helt jævelig fra ende til annen, jeg blir kastet ut av gruppa, eller jeg forlater gruppa. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg er ikke en forumtøs... :-( Du er da inne i forumet stadig vekk, tøs. Jeg vil også sove, har sittet her og havlvveis jobbet, halvveis sett på TED talks i stedet for å være i forelesning. Også har jeg gruppeoppgave som er eksamen etterpå, jeg gleder meg ikke. Enten så blir det bare helt jævelig fra ende til annen, jeg blir kastet ut av gruppa, eller jeg forlater gruppa. Hva studerer man? Eller, hva skal du bli når du blir stor? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Du er da inne i forumet stadig vekk, tøs. Hva studerer man? Eller, hva skal du bli når du blir stor? Tja, skipsmegler? Hvem vet egentlig? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det gjorde mitt før det ble kaldt også. Trenger ikke høst og kalde dager bare for å ha et kaldt, luftavkjølt skjermkort. Nå kjører ikke jeg standard clock, og vifte på lavt. Ellers er det så utrolig varmt her inne. Sola på hele sommeren. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Tja, skipsmegler? Hvem vet egentlig? Hvis du har begynt å studere så er det vel greit å ha en anelse hvilken retning man skal? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg