L4r5 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Menn som refererer til Sci-Fi Jeg sitter og hører på lydbok av Shadow of the Hegemon av Orson Scott Card. Just sayin'. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hehe. Kan være jeg er litt fordomsfull altså. Se den første sesongen av The next generation, hvis du fortsatt misliker det etterpå skal jeg personlig daske deg med en skje. Jeg sitter og hører på lydbok av Shadow of the Hegemon av Orson Scott Card. Just sayin'. Hvorfor ikke lese selv? :o Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Se den første sesongen av The next generation, hvis du fortsatt misliker det etterpå skal jeg personlig daske deg med en skje. Har de det på NetFlix? Vil jo ikke gjøre forbryter ut av meg for TV. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvorfor lese selv når noen andre kan lese for deg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvorfor ikke lese selv? :oFordi jeg kan gjøre alt mulig annet samtidig som jeg "leser" lydbok. Hvis jeg leser en fysisk bok kan jeg ikke gjøre så mange andre ting samtidig. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvis jeg leser en fysisk bok kan jeg ikke gjøre så mange andre ting samtidig. Du kan høre på musikk i det minste... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skjønner ikke denne Star Wars vs Star Trek-feiden jeg. To helt forskjellige konsepter og begge er stort sett ganske bra! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skjønner ikke denne Star Wars vs Star Trek-feiden jeg. To helt forskjellige konsepter og begge er stort sett ganske bra! Star Wars er også to helt forskjellige ting. Iaf post-Disney-oppkjøp, spår jeg. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Den Yoda-dukken er jaggu 100 ganger bedre enn cartoonish animasjon. Den nye trillogien er rettet mot unger. Den gamle er for kjennere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Star Wars er også to helt forskjellige ting. Iaf post-Disney-oppkjøp, spår jeg. Kan ikke bli verre enn de nyeste filmene uansett, så... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kan ikke bli verre enn de nyeste filmene uansett, så... Tenk om Luke får seg familie og unger - og en familiehund, Pluto. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Star Wars er meh uansett. 1 Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sci-fi er meh. 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Star Wars er meh uansett. You a hipster? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Star Wars er meh uansett. Neida. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Nye episoder av Whose Line! Yes! Yes! YEEEES! 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Du kan høre på musikk i det minste...Da klarer jeg ikke konsentrere meg særlig om noen av delene. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da klarer jeg ikke konsentrere meg særlig om noen av delene. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Nei vet du hva! Jeg tror du egentlig er ganske awesome data. Du minner meg om en kompis faktisk. Sikkert fordi han liker mummitrollet og snakker åpent om alt...eier ikke filter Filter er for kjedelige mennesker. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Fordi jeg kan gjøre alt mulig annet samtidig som jeg "leser" lydbok. Hvis jeg leser en fysisk bok kan jeg ikke gjøre så mange andre ting samtidig. Du kan trene antar jeg? Når jeg setter meg på ergometersykkelen, har jeg musikk på øra og bok i handa. Når pappa kjøper seg tredemølle til treningsrommet, kommer jeg sannsynligvis til å gjøre det samme. Alt for å fjerne meg selv mest mulig fra den forferdelige opplevelsen det er å surre rundt i 20 minutter uten et kamera i handen eller sittende foran et par skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg