Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant at førsteetasjen der jeg bor kan få maks 12/05Mbit/s mens andreetasjen kan få 25/5Mbit/s..

 

Logikk hvor.

 

Jeg vil tippe elektronene får mer fart fra andreetasje, siden det er høyere. Jeg vet de skal opp dit med 12/25, men jeg tror det blir press fra de som detter ned. Akkurat som en hevert. Logic.

Lenke til kommentar

Hva tror dere egentlig om meg? At jeg er et perverst kryp som sitter og drar'n til 8-12 år gamle bilder av jenter (og noen gutter) mens jeg samler alt av informasjon om dem?

Nei vet du hva! Jeg tror du egentlig er ganske awesome data. Du minner meg om en kompis faktisk. Sikkert fordi han liker mummitrollet og snakker åpent om alt...eier ikke filter :)

Lenke til kommentar

Hurr durr. Menn som refererer til Sci-Fi :love:

 

Kunne fått ekstra poeng for å slå til med Star Trek, but I'll take it.

 

Nei takk. Jeg har sett Star Wars originalene sikkert 100 ganger hver. (Jeg vet, festlig gimmick.) Men det derre beam me up-greiene, det orket jeg ikke...

Du får klare deg uten.

 

Profil og navne-endre. Pføy!

 

Too soon my dear friend.

Lenke til kommentar

Foretrekker min Sci-fi i bokform.

 

 

 

Men, tar natten. Noen har tross alt jobb om morgenen.

 

Hvilke bøker er det du da leser? :D

 

 

Nei takk. Jeg har sett Star Wars originalene sikkert 100 ganger hver. (Jeg vet, festlig gimmick.) Men det derre beam me up-greiene, det orket jeg ikke...

 

Too soon my dear friend.

 

 

BLASFEMI!!!!

 

Star Wars er elsk, men Star Trek. Humena.

Lenke til kommentar

 

Jeg er ikke voksen nok for Star Trek. Det er derfor jeg gleder meg til Hobbiten. Det blir årets høydare.

 

Hva jobber du med?

 

Er ikke voksen nok. Pfft. Det er tidløst, numbnuts.

 

Har billetter til premieren. Jeg skal kle meg ut som hobbit fordi mine to beste venner er høyere enn meg og skal være alv og trollmann -.-

 

 

On another note, jeg vil gjerne jobbe jeg, men det er jo ikke gjester på hotellet. Dessuten skal jeg jobbe fra fredag morgen til søndag kveld. So there :p

Lenke til kommentar

Er ikke voksen nok. Pfft. Det er tidløst, numbnuts.

 

Har billetter til premieren. Jeg skal kle meg ut som hobbit fordi mine to beste venner er høyere enn meg og skal være alv og trollmann -.-

 

 

On another note, jeg vil gjerne jobbe jeg, men det er jo ikke gjester på hotellet. Dessuten skal jeg jobbe fra fredag morgen til søndag kveld. So there :p

 

Shit, heldiggrisen. Håper du slipper 3D, det blir jo som å bruke kondom første gangen.

 

Hadde vært digg å være arbeidskar ja.

 

Dette er de 10 beste minuttene i filmens historie:

 

http://www.youtube.com/watch?v=_RFYoZ7H67A

Faen når Luke blir sint, jeg får massiv gåsehus selv om jeg har sett det 100 ganger +.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...