Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Mangfold i livet til enkelte av dem som henger på DNFK, er åpenbart en mangelvare. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hva skjedde? Fikk du jobb? Nei. Nav er fint. Det er der ordentlige folk får penger. Løp mens du fremdeles kan. For hver måned, synker alderen på forumkafeen med ett år. Blir du her for lenge, vil du være omringet av småjenter og sånt. Ser egentlig ikke problemet. Men siden jeg er så anstendig av meg holder jeg meg for god til å svare på problemstillingen. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Mangfold i livet til enkelte av dem som henger på DNFK, er åpenbart en mangelvare.Se bare på alle trollekontoene som er aktive her. Skulle tro de hadde bedre ting å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Ah! Orket ikke sitat Jeg har jobb! Kjæreste tar for mye tid. Hvis jeg skal ha kjæreste så må jeg bytte ut det med gaming O.o Neeever gonna happend. Endret 6. november 2013 av Melilot Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Løp mens du fremdeles kan. For hver måned, synker alderen på forumkafeen med ett år. Blir du her for lenge, vil du være omringet av småjenter og sånt. Jeg kan skjønne hvorfor folk holder ut så lenge her inne, selv om mange av trådene er stappet med crap så er det jo rimelig bra aktivitet på forumet. Men nå er det ikke mer batteri på teletuten, sorry kaka Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Nei. Nav er fint. Det er der ordentlige folk får penger. Takk for det, fint med et kompliment i ny og ne. Blir jo mangelvare situasjonen tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Venter på at øyene ikke kan fokusere lengre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg har jobb! Kjæreste tar for mye tid. Hvis jeg skal ha kjæreste så må jeg bytte ut det med gaming O.oSkaff deg en type som gamer? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ah! Orket ikke sitat Jeg har jobb! Kjæreste tar for mye tid. Hvis jeg skal ha kjæreste så må jeg bytte ut det med gaming O.o Neeever gonna happend. Hva med nettforhold, da? Kan sende et bilde av rumpen min i speilet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvilken del av jeg lagrer ikke bilder lenger og spesielt ikke av gutter så lenge de ikke er sexy som Lars, biril og Marley er det du ikke forstår?wat? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skaff deg en type som gamer? ca hele hardware.no altså? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvis jeg skal ha kjæreste så må jeg bytte ut det med gaming O.o Spiller du eller har du på noe tidspunkt spilt WoW? Har du i så fall spilt på en av følgende realms: Shadow Moon, Haoumarush eller Sylvanas? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 wat?Datasmurf tenner på tanken om deg. Derfor lagrer han bildene dine. ca hele hardware.no altså?More or less. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Skaff deg en type som gamer? Gekkes er hawt, men er ikke så begeistret for forhold uansett. Hva med nettforhold, da? Kan sende et bilde av rumpen min i speilet. Do eeet! Nettforhold. Hvordan fungerer det i praksis, eller ikke i praksis? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Spiller du eller har du på noe tidspunkt spilt WoW? Har du i så fall spilt på en av følgende realms: Shadow Moon, Haoumarush eller Sylvanas?Husker ikke navnet på serverene jeg spilte på. Husker det nok når noen skriver det ned. Nettforhold. Hvordan fungerer det i praksis, eller ikke i praksis?Man sender klissete meldinger til hverandre, samt cybersexer. Uten å møtes. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Husker ikke navnet på serverene jeg spilte på. Husker det nok når noen skriver det ned. Jeg spurte ikke deg, din sokk. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Do eeet! Nettforhold. Hvordan fungerer det i praksis, eller ikke i praksis? On second thoughts... Det fungerer sånn at man sender en mail når man trenger kos. Og hvis én er blakk så må den andre betale bensin / buss. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Spiller du eller har du på noe tidspunkt spilt WoW? Har du i så fall spilt på en av følgende realms: Shadow Moon, Haoumarush eller Sylvanas? No, no og oh, hell no. 1 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Datasmurf tenner på tanken om deg. Derfor lagrer han bildene dine. More or less. Det var en skremmende tanke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da var det ikke noe. Spilte med en raus av folk fra Enebakk før, men de var dog noe yngre enn deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg