Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Eller bare ignorert hverandre, begge deler funker. Liker intriger og drama jeg. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Haha, ja. Det hadde vel strengt tatt holdt med en linje kake. Men det er klart jeg blir smigret I ditt tilfelle, så er vel strengt talt alt fra en kvinnes munn et kompliment, siden du ikke har noe annet valg, enn å tolke det på den måten, for å overleve. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Her går jeg på trening i et par timer, og kommer hjem til en slagmark. Det er dårlig gjort. Gjør det mens jeg er her neste gang. Og hva har du lært av det? Aldri dra på trening. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Cakenommy og Fasit er som skapt for hverandre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Og hva har du lært av det? Aldri dra på trening. Nei, nei. Jeg er jo lubben. Må dra på trening. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 [syng] I believe in a thing called love [/syng] Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Cakenommy og Fasit er som skapt for hverandre. Hadde vært fantastisk å se hvordan de hadde vært på en date. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 I ditt tilfelle, så er vel strengt talt alt fra en kvinnes munn et kompliment, siden du ikke har noe annet valg, enn å tolke det på den måten, for å overleve. Det ser ut som du har sånne små søte fregner på nesen. Stemmer det? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Nei, nei. Jeg er jo lubben. Må dra på trening. Problemet er jo at du da må bytte navn etter noen måneder. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Syns det er morsomt å lese dette jeg. Fasit er potetgulltøffing, og Cake virker bare tøffere. Hvorvidt hun også er potetgulltøffing med mer erfaring, eller faktisk tøffing, er ikke noe jeg er interessert i å undersøke nærmere. Tommel opp til aktiviteten deres. Jeg er avhengig av nesespray, har relativt liten muskelmasse og min siste sexpartner var en noe mindre profilert toppolitiker. Like that?Avhengig av nesespray? Tja, er da bare å slutte? Liten muskelmasse? Er du liten til kropps, eller bare fysisk lat? Mindre profilert toppolitiker? Who cares? Fortid er fortid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Høh! Det finnes bare ÉN Nudelpus, takk! bare en nuddel* Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Problemet er jo at du da må bytte navn etter noen måneder. Jeg er alt for glad i mat og digg til det. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hør denne. Legg merke til hva som begynner å skje ved 2:12. http://www.youtube.com/watch?v=1ph-zwZ8u6Y Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kan garantere deg at jeg får mer napp en deg, som ikke lykkes på noe annet enn å komme ut som needy og desperat. Ettersom, forsøkene dine alltid er basert på hva jeg skriver. Åh, pokker. Glemte å nevne en smule creepy og pinglete, ettersom du ikke har guts nok til å komme med bilder av deg selv. Ikke vær så realistisk! La gutten drømme! Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Fy faen, Ihsahn er så dårlig. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 [syng] I believe in a thing called love [/syng] Ikke love, tror det er make up sex som er målet. Lenke til kommentar
Leif-Reidar Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Jeg er ikke så god til å søke og sånt; finnes det en tråd om bart, her på forumet? Hei forresten, beklager avbrytelsen. Endret 6. november 2013 av Leif-Reidar Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Cakenommy og Fasit er som skapt for hverandre. Man er vel ikke skapt for hverandre, når den ene gjør alt for å være "bra nok". Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Ikke love, tror det er make up sex som er målet. Jeg har ikke sminke fetish Jeg er ikke så god til å søke og sånt; finnes det en tråd om bart, her på forumet? Hei forresten, beklager avbrytelsen. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1382958_10153325687620584_1219154731_n.jpg Edit: Får aldri til den derre bildegreia -.- Endret 6. november 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg er ikke så god til å søke og sånt; finnes det en tråd om bart, her på forumet? Hei forresten, beklager avbrytelsen. Hva med Denne tråden? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg