No Matter What You Say Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Gjesp. Det er Biip, hva tror du? Haha, good luck with that! Hvorfor har tøffeCakenomnom en sukkerprofil? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvorfor har tøffeCakenomnom en sukkerprofil? Treffe hunks vel. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Gjesp. Det er Biip, hva tror du? "Bruker bare Biip for gratis SMS" Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg trodde Biip.no døde for lenge siden. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Hvorfor har tøffeCakenomnom en sukkerprofil? Hah, jeg visste at du hadde funnet meg der. Da har du en profil der, og. Treffe hunks vel. Woord. Er ikke så mye ute å drikker for tiden, så fin plass å leke på. Endret 6. november 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Andre ting å gjøre en å F5 DNFK for tiden. Men men, I'm still alive. Løgnhals. Du er nok en av de gjestebrukerne jeg altid ser her inne. Selv dame, hund og jobb vil aldri klare å holde deg unna Søppel. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Skal man ikke røyke rullings? Pappa røyker rullings enda, husker ikke hvem merke han røyker, men er en svært sjelden røyk i alle fall. Han ruller de svært tynne, som er litt merkelig Endret 6. november 2013 av Larse98 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Pappa røyker rullings enda, husker ikke hvem merke han røyker, men er en svært sjelden røyk i alle fall. Han ruller de svært tynne, som er litt merkelig Jeg tror ikke din pappa er hipster. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Nei, det er han heller ikke. Hva ville du fram til Magnus? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Nei, det er han heller ikke. Hva ville du fram til Magnus? At han er ut han og. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ja, men du vil ikke gå samme vei som Nudlepus.. Hun er nasty. Prøver å få oss med på gangbang og slikt. Men vi er jo skikkelige gutter så vi takket pent nei. Så velkommen inn i kafèen. Heng fra deg jakken ved inngangen og bestilt deg noe najs hos L4r5, bare ikke gå for nærmt buret til Cakenommy. Har ikke på jakke før det blir skikkelig kaldt, men takk Hvilken vei er gangbang? Ny jente? Hurra. La oss unngå å skremme henne vekk som alle andre jentene. Hvorfor/hvordan skremmer dere jentene? ASL? Ok, nå er jeg litt skremt -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Gangbangen er vel i Grenland afaik. Og Fasit, bare gi opp. Du klarer ikke slå ut Cake uansett. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Fy F så kaldt det er i garasjen... og det er ko ikke minusgrager engang. Kanskje vinterdekkene kan vente litt til Hah, jeg visste at du hadde funnet meg der. Da har du en profil der, og. Woord. Er ikke så mye ute å drikker for tiden, så fin plass å leke på. Nettdating ja, det er tidi det. Fått noe napp? De blir vel bra lurt av det der bildet der tenker jeg. De jeg har møtt har vært: handicapet, suicidal og diverse Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hva er det egentlig du tror om Cake, Fasit? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Gangbangen er vel i Grenland afaik. Og Fasit, bare gi opp. Du klarer ikke slå ut Cake uansett. Heeeey Hvorfor er det ingen som heier på Fasit lengre? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Fy F så kaldt det er i garasjen... og det er ko ikke minusgrager engang. Kanskje vinterdekkene kan vente litt til Nettdating ja, det er tidi det. Fått noe napp? De blir vel bra lurt av det der bildet der tenker jeg. De jeg har møtt har vært: handicapet, suicidal og diverse Kan garantere deg at jeg får mer napp en deg, som ikke lykkes på noe annet enn å komme ut som needy og desperat. Ettersom, forsøkene dine alltid er basert på hva jeg skriver. Åh, pokker. Glemte å nevne en smule creepy og pinglete, ettersom du ikke har guts nok til å komme med bilder av deg selv. 2 Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 At han er ut han og. Å ja, nja.. Syns han egentlig begynner å komme i ungdomstiden igjen jeg.. Her om dagen så han etter gamle veteranbiler på finn, sier seg da at han ser tilbake til gamle dager! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Å ja, nja.. Syns han egentlig begynner å komme i ungdomstiden igjen jeg.. Her om dagen så han etter gamle veteranbiler på finn, sier seg da at han ser tilbake til gamle dager! For midtlivskrise er det hippeste som finnes? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Hva er det egentlig du tror om Cake, Fasit? Fy F så kaldt det er i garasjen... og det er ko ikke minusgrager engang. Kanskje vinterdekkene kan vente litt til Nettdating ja, det er tidi det. Fått noe napp? De blir vel bra lurt av det der bildet der tenker jeg. De jeg har møtt har vært: handicapet, suicidal og diverse Man møter som regel refleksjoner av seg selv. Like barn leker best sier dem. Fasit, må sikkert ha det inn med teskje. Det er en grunn til at han har gått sålangt som i det heletatt møte disse pikene. Endret 6. november 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg