Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja, men du vil ikke gå samme vei som Nudlepus.. Hun er nasty. Prøver å få oss med på gangbang og slikt. Men vi er jo skikkelige gutter så vi takket pent nei. :)

 

Så velkommen inn i kafèen. Heng fra deg jakken ved inngangen og bestilt deg noe najs hos L4r5, bare ikke gå for nærmt buret til Cakenommy. :)

 

Har ikke på jakke før det blir skikkelig kaldt, men takk :D Hvilken vei er gangbang?

 

Ny jente? Hurra. La oss unngå å skremme henne vekk som alle andre jentene.

 

Hvorfor/hvordan skremmer dere jentene?

 

 

ASL?

 

 

Ok, nå er jeg litt skremt -.-

Lenke til kommentar

Fy F så kaldt det er i garasjen... og det er ko ikke minusgrager engang. Kanskje vinterdekkene kan vente litt til :)

 

Hah, jeg visste at du hadde funnet meg der. Da har du en profil der, og.

 

 

Woord.

Er ikke så mye ute å drikker for tiden, så fin plass å leke på.

 

Nettdating ja, det er tidi det. Fått noe napp? De blir vel bra lurt av det der bildet der tenker jeg. De jeg har møtt har vært: handicapet, suicidal og diverse :)

Lenke til kommentar

Fy F så kaldt det er i garasjen... og det er ko ikke minusgrager engang. Kanskje vinterdekkene kan vente litt til :)

 

 

Nettdating ja, det er tidi det. Fått noe napp? De blir vel bra lurt av det der bildet der tenker jeg. De jeg har møtt har vært: handicapet, suicidal og diverse :)

Kan garantere deg at jeg får mer napp en deg, som ikke lykkes på noe annet enn å komme ut som needy og desperat. Ettersom, forsøkene dine alltid er basert på hva jeg skriver. Åh, pokker. Glemte å nevne en smule creepy og pinglete, ettersom du ikke har guts nok til å komme med bilder av deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig du tror om Cake, Fasit? :p

 

Fy F så kaldt det er i garasjen... og det er ko ikke minusgrager engang. Kanskje vinterdekkene kan vente litt til :)

 

 

Nettdating ja, det er tidi det. Fått noe napp? De blir vel bra lurt av det der bildet der tenker jeg. De jeg har møtt har vært: handicapet, suicidal og diverse :)

Man møter som regel refleksjoner av seg selv. Like barn leker best sier dem.

 

Fasit, må sikkert ha det inn med teskje. Det er en grunn til at han har gått sålangt som i det heletatt møte disse pikene.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...