Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 I went there got som crisps and got back again allready! Dagens. Du er som en 14 åring som nettopp har lært seg et par punchlines, men ikke har kreativiteten og gunsten til å si noe verdig. 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ja, altså, Fasit foreslo at hun nye jenta skulle være Nudelpus 2. Da ønsker jeg henne lykke til. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ingen kan måle seg med deg, søta. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ingen kan måle seg med deg, søta. Rawr! Vil du bli med i story'en min? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Dagens. Du er som en 14 åring som nettopp har lært seg et par punchlines, men ikke har kreativiteten og gunsten til å si noe verdig. http://www.biip.no/cakenommy Dette blir for lett Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) http://www.biip.no/cakenommy Dette blir for lett Wow. Hvor ble spydighetene av? E: Du kommer med noe som man finner så enkelt som med å google, og ikke noe jeg ikke har sett før. Og du sier det blir for "lett"? Sikker på at du ikke har tatt deg vann over hodet, lille venn? Endret 6. november 2013 av Cakenommy 2 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Charming. To the last. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Rawr! Vil du bli med i story'en min? Ooh, hvilken story? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Wow. Hvor ble spydighetene av? Se så liten og søt du er. Er det gammelt bilde? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Dropp det Fasit. Du tapte når du startet. 4 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kanskje jeg får venner hvis jeg begynner å røyke. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Dropp det Fasit. Du tapte når du startet. Nåja. Jeg fant biip profilen og masse annen info jo, sparer det til senere. Nå har jeg "eternal high ground" Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Se så liten og søt du er. Er det gammelt bilde? Gjesp. Det er Biip, hva tror du? Nåja. Jeg fant biip profilen og masse annen info jo, sparer det til senere. Nå har jeg "eternal high ground" Haha, good luck with that! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Nåja. Jeg fant biip profilen og masse annen info jo, sparer det til senere. Nå har jeg "eternal high ground" Go back to square one. Strikk en genser! Kanskje jeg skal holde kjeft, prater jo med meg selv. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hvem er denne nye jenta alle snakker om, (puts on men clothes and fixes hair with a dash of perfume) Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kanskje jeg får venner hvis jeg begynner å røyke. Nei, får flere hvis du begynner å snuse! Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Nei, får flere hvis du begynner å snuse! Yess, endelig litt attention, begynte å bli lei meg her. Men gjør man det da? Er røyk ut? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Er røyk ut? Spørs på hva slags røyk. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Spørs på hva slags røyk. Hva mener du? Skal man ikke røyke rullings? Eller mener du det å røyke ulovlige ting i sånne kolber som ser ut som dildoer? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Haha, ja. Skrappar som har mekka låta og greier. Hahahhahaahhaahah. Døøøøøøøøøør på meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg