Rivaille Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Det er lissom i den nye forumkaféen man skal henge rundt og snakke om helt betydelige ting? Endret 6. november 2013 av Rivaille Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sexlivet mitt kan oppsummeres med to ord:Det er ikke et sexliv, det er standard vedlikeholdsarbeid. ubetydelige ting?Ja, det er som på en ekte kafé. Man sitter og prater alt mulig dritt. Noen legger ut om sexpartnerene sine. Noen forteller om medisinene de er avhengige. Og noen forteller om hvor store muskler de har. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ja vi gutta kan begynne å brette ut også. Sexlivet mitt kan oppsummeres med to ord: Høyre Hånd Bruk venstrehånda også, så øker du sexlivet ditt med 100%. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ja vi gutta kan begynne å brette ut også. Sexlivet mitt kan oppsummeres med to ord: Høyre Hånd Samme her, og aspirerte ikke til noe større heller, inntil det ble snakk om gromstaur her forleden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Med mindre de er lesbiske har de lite å frykte fra meg iaf. Sorry Snurre, men jeg lo. Apropos Snurre, har en kamerat som av en eller annen grunn har det som kallenavn på penisen sin. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Vurdert å kjøre en annen taktikk? Jeg er jo bare meg selv jeg. Spydig, usammenhengende og ekstremt sjarmerende Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Yes, da har jeg en sjanse! What :O Ja, altså, Fasit foreslo at hun nye jenta skulle være Nudelpus 2. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg er jo bare meg selv jeg. Spydig, usammenhengende og ekstremt sjarmerende Har du blod på avataren din? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg er jo bare meg selv jeg. Spydig, usammenhengende og ekstremt sjarmerende Kom tilbake når du ikke er selvmotsigende, så kanskje jeg kan vurdere det som en spydighet. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Sorry Snurre, men jeg lo. Galgenhumor vøtt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Bruk venstrehånda også, så øker du sexlivet ditt med 100%. Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Det er ikke et sexliv, det er standard vedlikeholdsarbeid. Ja, det er som på en ekte kafé. Man sitter og prater alt mulig dritt. Noen legger ut om sexpartnerene sine. Noen forteller om medisinene de er avhengige. Og noen forteller om hvor store muskler de har. Jeg er avhengig av nesespray, har relativt liten muskelmasse og min siste sexpartner var en noe mindre profilert toppolitiker. Like that? Endret 6. november 2013 av Rivaille Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=uvu_M4Qq9Ig Hahaha, seriøst? Skal høre når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Kom tilbake når du ikke er selvmotsigende, så kanskje jeg kan vurdere det som en spydighet. Selvmotsigende du liksom... jeg er 17 ganger mer spydig enn deg kake! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Selvmotsigende du liksom... jeg er 17 ganger mer spydig enn deg kake! You really wanna go there? 2 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 You really wanna go there? I went there got som crisps and got back again allready! Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hahaha, seriøst? Skal høre når jeg kommer hjem. Haha, ja. Skrappar som har mekka låta og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg