Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det passer seg ikke å skrive om slikt i Vær-Sjur, men jeg skrev en petit delvis om de i fjor sommer.

 

Det var en av grunnene til at jeg sluttet å spille Skyrim. Jeg liker ikke tanken på å slakte drager som faktisk ligner på drager (i motsetning til dragene man finner i MMORPG-er som stort sett ikke ligner grisen). Vel, om de er ett hundre prosent ondskapsfulle og har terrorisert gode mennesker på pur faen, er jo saken en annen, men om de bare er som drager flest er, så ser jeg ingen grunn til at man skal ta livet av de.

Det er pixler.
Lenke til kommentar

 

Jeg kan ikke slutte! Jeg har jo nettopp begynt! Ja, det tok litt tid før Kikkien ble bitt av Skyrim-basillen, jeg holdt meg til litt eldre spill til mine geekvenners store frustrasjon! Ah well, jeg spiller det nuh og jeg er hekta. BE HAPPY!

 

Drepe drager vs Drepe ulver? Blir litt som ulvedebatten her i landet.

Jeg fullførte vel 80 % av det daværende spillet (inkl. hele main story) da det kom ut. La inn 120 timer i løpet av de første 2 ukene eller så. :p

Siden har jeg nesten ikke spilt det, men jeg har kjøpt hver eneste DLC, om ikke annet, for det er jo et bra og et veldig vakkert spill. Skjønt i disse dager går det mest i MMORPG-er og Saints Row-spillene. Fyrer opp litt Civ5 her og ltit Heroes 3 der. Eller tar en nostalgitripp med AoE, AoE2 og AoM. Men for det meste MMORPG og Saints Row 3 og 4.

 

Det er pixler.

Hva har det med saken å gjøre? Nå er du på grensen til usaklig.

Lenke til kommentar

ta å fjern meg fra den listen øyeblikkelig! !

 

her er min eksklusive VIP-liste:

1) lycantrophe

2) bananlaks

Nei. Du skal tvinges til å se på, enten du vil eller ei. Om jeg så må holde deg nede med makt, så gjør jeg det. Kan sikkert ta med venna dine.

 

 

 

 

#Den følelse når på liste til nudelpus sammen med andre storheter som necro og en kopp te til tross for kanskje én post i DNFK i uka

 

#blessed

 

gledestårer

Dear, dear. It's because you got a big heart! :green:

Lenke til kommentar

Jeg fullførte vel 80 % av det daværende spillet (inkl. hele main story) da det kom ut. La inn 120 timer i løpet av de første 2 ukene eller så. :p

Siden har jeg nesten ikke spilt det, men jeg har kjøpt hver eneste DLC, om ikke annet, for det er jo et bra og et veldig vakkert spill. Skjønt i disse dager går det mest i MMORPG-er og Saints Row-spillene. Fyrer opp litt Civ5 her og ltit Heroes 3 der. Eller tar en nostalgitripp med AoE, AoE2 og AoM. Men for det meste MMORPG og Saints Row 3 og 4.

 

Hva har det med saken å gjøre? Nå er du på grensen til usaklig.

Nei, jeg er ikke det. Har aldri forstått hvorfor folk ikke vil drepe dyr i spill fordi de er søte/fredelige eller hva enn det er. Dyrene er jo bare pixler. Og de dukker opp igjen etter en liten stund.
Lenke til kommentar

Fordi de sier stygge navn for det første og de er 17-21.

Og nå snakker de om voldtekt. Yay!

 

Jeg har hatt navnene til mine fremtidige unger klare siden jeg var 13 - 14 år, kanskje enda tidligere. :p

 

 

Nei, jeg er ikke det. Har aldri forstått hvorfor folk ikke vil drepe dyr i spill fordi de er søte/fredelige eller hva enn det er. Dyrene er jo bare pixler. Og de dukker opp igjen etter en liten stund.

 

Litt usaklig er du. Piksler meg her, og piksler meg der. Det føles feil uavhengig om de er ekte eller ikke. Drager og troll så lenge de ser noen lunde ut slik jeg ser de når jeg er ute i skogen, tusser, nisser, dverger, alver og nymfer og lignende. Det er derfor jeg slutter å spille de fleste spillene mine etter hvert. Så lenge det ikke er mennesker, monstre, aliens, bjørner, hunder eller dinosaurer, så liker jeg ikke å drepe de.

 

 

Å betale ned på gjeld er en blandet følelse.

På den ene siden så er det litt sånn "Noooooes! Mah money!".

På den andre siden er det også "Phew. Deilig å se gjelden krympe."

Jeg merker egentlig ikke så mye til at gjelden krymper, og det er alltid et helvete å se at jeg plutselig bare har igjen 500 - 1000 kr på kontoen å leve på de neste ukene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...