Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No worries Smurf, i fix

 

:love:

 

Fikser du håret mitt også, eller?

Hadde i 8 år gammel pomade på mandag og laget en åleglatt sleik med varierende suksess.

c34adf98452211e3b87022000ab48310_8.jpg

 

Den ble til dette etter en natt med tung søvn.

1208230_1433841840171171_440232567_n.jpg

 

I dag brukte jeg 20 minutter bare på hårvasken i et håp om å fjerne pomaden.

Shampoo, skyll, shampoo, skyll osv. Prøvde både med min vanlige shampoo som fjerner alt av voks (til og med Renati, Got2b og sånt ræl) og gele, og den åtte år gamle spesialshampooen jeg kjøpte sammen med pomaden for å få greia ut av skalpen.

 

Niks. Men fikk i det minste lagt ned håret litt. Regner med at hjelmen fikser resten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, jeg foretrekker å bruke pomade og bryl over voks, gele og slikt når jeg først skal ha noe i håret, men samtidig glemmer jeg alltid hvor godt det sitter om jeg er våt i håret når jeg påfører det, fremfor når håret er tørt. Samt at jeg alltid har i for mye. Nå skal det sies at jeg veldig sjelden har noe i håret siden det fortsatt er mye igjen i boksen jeg kjøpte i 2005. :p

Lenke til kommentar

Jeg er generelt svært usikker på hva [navn jeg ikke skal nevne siden hun sikkert blir irritert om jeg deler fornavnet hennes for hytt og pine her inne] mente med den kommentaren selv.

 

e:

 

 

Jeg er så skuffet nå, du aner ikke. Sier som Bondevik:

"Eg er djupt såra og vonbroten". Jeg som trodde det kom til å bli oss, kakenam. Får vel gå tilbake til Bundy, selv om han er litt liten og har hestefetisj.

Bra du har selvironi. Visste ikke at du visste fornavnet mitt, send meg PM om hva jeg heter da. :)

Lenke til kommentar

VIPs: Muffinss, MFS, Fasit, Necrolamedor, Slimda, Pettersenper, Bork Laser, BirgerCac, En kopp te, Sexylubb1, Spleen og MacMagnus og Kammikezz. Mine favoritter :)

 

Edit: strøk vekk en og la på en.

 

#Den følelse når på liste til nudelpus sammen med andre storheter som necro og en kopp te til tross for kanskje én post i DNFK i uka

 

#blessed

 

gledestårer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Drager kan være så mangt, selv om de stort sett er ambivalente, lunefulle vesener. Og heldigvis større elitister enn Lycan og Skarstard tilsammen (hardt å se for seg, I know). Skjønt, jeg snakker ikke Skyrim, jeg snakker utenfor spillenes verden og inn i vår egen. Folk flest har problemer med akkurat den delen. Når det hele beveger seg fra fantasi til realitet. Synd, men sånn har det blitt. Folk flest tror jo faen meg ikke på troll eller underjordiske, engang. :(

 

Skriv litt om drager i Vær-Sjur vær så snill?

Lenke til kommentar

Jeg sa aldri at jeg tente på feite mannfolk. Jeg sa jeg IKKE likte muskelbunter. Det der ble blåst ut i en helt annen verden O.o I mine øyne kan de fleske karfolka slå til med noe som sjarmerer ^^

Uansett så kan ingen slå Sir Anthony Hopkins, hele verden har tapt for han :love:

Datasmurf

Jeg sliter en del i Skyrim. Jeg må drepe alle disse fantastiske dyrene, drager inkludert.

Her om dagen mistet jeg hunden jeg hadde hatt hengende etter meg. Jeg savner det innpåslitne voffebeistet :hm:

Lenke til kommentar

 

Skriv litt om drager i Vær-Sjur vær så snill?

Det passer seg ikke å skrive om slikt i Vær-Sjur, men jeg skrev en petit delvis om de i fjor sommer.

 

Jeg sliter en del i Skyrim. Jeg må drepe alle disse fantastiske dyrene, drager inkludert.

Her om dagen mistet jeg hunden jeg hadde hatt hengende etter meg. Jeg savner det innpåslitne voffebeistet :hm:

Det var en av grunnene til at jeg sluttet å spille Skyrim. Jeg liker ikke tanken på å slakte drager som faktisk ligner på drager (i motsetning til dragene man finner i MMORPG-er som stort sett ikke ligner grisen). Vel, om de er ett hundre prosent ondskapsfulle og har terrorisert gode mennesker på pur faen, er jo saken en annen, men om de bare er som drager flest er, så ser jeg ingen grunn til at man skal ta livet av de.

Lenke til kommentar

Det var en av grunnene til at jeg sluttet å spille Skyrim. Jeg liker ikke tanken på å slakte drager som faktisk ligner på drager (i motsetning til dragene man finner i MMORPG-er som stort sett ikke ligner grisen). Vel, om de er ett hundre prosent ondskapsfulle og har terrorisert gode mennesker på pur faen, er jo saken en annen, men om de bare er som drager flest er, så ser jeg ingen grunn til at man skal ta livet av de.

 

Jeg kan ikke slutte! Jeg har jo nettopp begynt! Ja, det tok litt tid før Kikkien ble bitt av Skyrim-basillen, jeg holdt meg til litt eldre spill til mine geekvenners store frustrasjon! Ah well, jeg spiller det nuh og jeg er hekta. BE HAPPY!

 

Drepe drager vs Drepe ulver? Blir litt som ulvedebatten her i landet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...