Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VIPs: Muffinss, MFS, Fasit, Necrolamedor, Slimda, Pettersenper, Bork Laser, BirgerCac, En kopp te, Sexylubb1, Spleen og MacMagnus og Kammikezz. Mine favoritter :)

 

Edit: strøk vekk en og la på en.

ta å fjern meg fra den listen øyeblikkelig! !

 

her er min eksklusive VIP-liste:

1) lycantrophe

2) bananlaks

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Trøtt som faen. Dette blir en kjip dag.

 

Greit våken, funka fett å sove til fem på åtte.

 

 

Kos er lov uansett hvem man tilhører. Selv er jeg Sir Hopkins sin, selv om han ikke er helt klar over det enda :w00t:

 

DRAGER!

 

EDIT: Er så hekta på skyrim om dagen at drager sender meg i ekstase :D

 

Drager kan være så mangt, selv om de stort sett er ambivalente, lunefulle vesener. Og heldigvis større elitister enn Lycan og Skarstard tilsammen (hardt å se for seg, I know). Skjønt, jeg snakker ikke Skyrim, jeg snakker utenfor spillenes verden og inn i vår egen. Folk flest har problemer med akkurat den delen. Når det hele beveger seg fra fantasi til realitet. Synd, men sånn har det blitt. Folk flest tror jo faen meg ikke på troll eller underjordiske, engang. :(

 

Sitter du der og kaller meg feit?

 

Jeg er generelt svært usikker på hva [navn jeg ikke skal nevne siden hun sikkert blir irritert om jeg deler fornavnet hennes for hytt og pine her inne] mente med den kommentaren selv.

 

e:

 

Jeg klarer ikke å finne noe galt med en veltrent kropp. Alt etter preferanser.

 

Varmtvannsbereder, faktisk. Jeg kan ikke fordra chubbs, eller mannfolk som har noe ekstra. Turn off.

 

Vil jeg ha en pute eller sakkosekk, går jeg da bare på Ikea.

 

Jeg er så skuffet nå, du aner ikke. Sier som Bondevik:

"Eg er djupt såra og vonbroten". Jeg som trodde det kom til å bli oss, kakenam. Får vel gå tilbake til Bundy, selv om han er litt liten og har hestefetisj.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...