Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Da ser jeg heller på hender og høyde enn på håret Var ikke håret, jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg studerer føtter. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Var ikke håret, jeg tenkte på. Hva da? Ser dere gjennom buksen da? Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det må du ikke, kan jo skade leveren. Hm, lesson learned. Når er "eksamen"? *Host host*, nei, kanskje jeg skulle køye... Køying er ikke lov. Var ikke håret, jeg tenkte på. Oh, hva da? Jeg studerer føtter. Gratulerer! I hvilken grad? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Så du er den fyren med fotfetisj? Hva da? Ser dere gjennom buksen da? Nei, men det er lov å fantasere. Ingenting galt med en veltrent kropp, eller muskuløs kropp. Men lite av det der er intrigende, om det ikke er noe seksuell spenning. Mannfolk med attitude er nice. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg studerer føtter. Band of horses? Hva er det for slags inkonsistens? Nei, men det er lov å fantasere. Ingenting galt med en veltrent kropp, eller muskuløs kropp. Men lite av det der er intrigende, om det ikke er noe seksuell spenning. Mannfolk med attitude er nice. Det tror jeg på! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Så du er den fyren med fotfetisj? Næh, igrunn ikke. Band of horses? Hva er det for slags inkonsistens? What? 1 Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Eh...mye galt med en veltrent kropp :o Det er ikke pent, og det er som å sove med en varmtvannsbereder. 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 What? What? Profilsnokere snoker! Forklar deg selv! Nile og Band of horses? Eh...mye galt med en veltrent kropp :o Det er ikke pent, og det er som å sove med en varmtvannsbereder. Jeg liker deg jo bare bedre og bedre joooo! Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 (endret) Jeg klarer ikke å finne noe galt med en veltrent kropp. Alt etter preferanser. Eh...mye galt med en veltrent kropp :o Det er ikke pent, og det er som å sove med en varmtvannsbereder. Varmtvannsbereder, faktisk. Jeg kan ikke fordra chubbs, eller mannfolk som har noe ekstra. Turn off. Vil jeg ha en pute eller sakkosekk, går jeg da bare på Ikea. Endret 6. november 2013 av Cakenommy Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg klarer ikke å finne noe galt med en veltrent kropp. Alt etter preferanser. Varmtvannsbereder, faktisk. Jeg kan ikke fordra chubbs, eller mannfolk som har noe ekstra. Turn off. Det er greit hvis de ser sin egen gromstaur, helt klart. Mannfolk skal være bygd for komfort Du går glipp av så mye Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det der kommer jo litt an på hvor velskapt man er da. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det er greit hvis de ser sin egen gromstaur, helt klart. Mannfolk skal være bygd for komfort Du går glipp av så mye Ifølge deg har jeg gått glipp av en hel puteforretning, ettersom jeg aldri har hatt meg med noen som har hatt litt ekstra. De kan være komfort på så mange andre områder, at det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg kan gå i knestående for en syltynn nerd, for all del. Har prøvd muskelbunter og misstrivdes sterkt. Hver sin smak, mer til meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 What? Profilsnokere snoker! Forklar deg selv! Nile og Band of horses? Jeg har ikke noen problemer med å forklare meg, jeg hører på musikken jeg selv synes er bra. 1 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg har ikke noen problemer med å forklare meg, jeg hører på musikken jeg selv synes er bra. Bra for deg. Selv hører jeg på Rhapsody, Susanne Sundfør, hipster-jazz og den Dimmu-plata med KORK er jo så pompøs at man mååå like det. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jeg er ikke spesielt glad i dem syltynne heller. Bra folk har forskjellige preferanser. Sender mer enn gjerne chubbsa og flisene i din retning. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Bra for deg. Selv hører jeg på Rhapsody, Susanne Sundfør, hipster-jazz og den Dimmu-plata med KORK er jo så pompøs at man mååå like det. Hør på Chelsea Wolfe og få harding. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Det var akkurat det jeg ante. Chicksa er enklere enn selv meg. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Hør på Chelsea Wolfe og få harding. Gromstaur? But will do, satte på den plata som poetisk nok heter "pain is beauty"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg