Coa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg er slem mot slemme gutter. Kinky ;) Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nudelpus er verstingen selv. Du skulle bare visst. Kinky ;) Shut up, u bad boy. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Du skulle bare visst. Oh yeah, tell me a story hunny bunny. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ehh. Stor forskjell. Slangen bet mannen etter den hadde dødd. Altså, munnen klappet igjen og tennene sank inn i huden hans. En død veps kan man an bli stukket av ved å sitte på den eller komme borti brodden. Den stikker ikke aktivt.Joda, sant nok. Men dette har bare med muskelhukommelse og lignende å gjøre. Cracked.com Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Oh yeah, tell me a story hunny bunny. Baby girl, let's MAKE the story. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Baby girl, let's MAKE the story. Skype? Pls respond pls Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Baby girl, let's MAKE the story. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 VIPs only.Det betyr meg. Ikke sant? Right? Right? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 VIPs only. Du sa jo at du ikke hadde eksperimentert med jenter enda... Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 La meg filme. Sorry, vi har ikke bruk for deg. Allerede fullt utstyrt med kamera, speil og what not i pulabula til meg og Nudel. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 VIPs only. Jeg er opptatt. Tar det en annen gang Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Kan jeg få en mod til denne tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1549969 Vet ikke hva jeg skal gjøre videre, jeg. Har skjult tråden og prøver å få tak i en admin as we speak. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) VIPs: Muffinss, MFS, Fasit, Necrolamedor, Slimda, Pettersenper, Bork Laser, BirgerCac, En kopp te, Sexylubb1, Spleen og MacMagnus og Kammikezz. Mine favoritter Edit: strøk vekk en og la på en. Endret 5. november 2013 av Nudelpus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Så fremfor å være depressive og tenke på den triste skjebnen noen mennesker befinner seg i, vennligst se på følgende bilde: Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Har skjult tråden og prøver å få tak i en admin as we speak. Takk. Håper virkelig det går bra med hun. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 VIPs: Muffinss, MFS, Fasit, Necrolamedor, Slimda, Pettersenper, Bork Laser, BirgerCac, En kopp te, Sexylubb1, Spleen og MacMagnus. Mine favoritter Wow... det blir jo... mye i bevegelse på én gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg