Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Poster ikke slike bilder her. Du får heller prøve å finne en av profilene mine på noen andre nettsamfunn. Fuck, henger du på nakenprat og? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Poster ikke slike bilder her. Du får heller prøve å finne en av profilene mine på noen andre nettsamfunn. Tipper du og Anfall har delt profil på Cupido.no Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Fuck, henger du på nakenprat og?Nei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 L4r5 er jo en av de på topplista til Deiligst.no skjulte betalside. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nei. Faen, jeg tenkte egentlig på deiligst.no som slimda nevner her. Det var muttern i sin tid det som hang på nakenprat Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Poster ikke slike bilder her. Du får heller prøve å finne en av profilene mine på noen andre nettsamfunn. Får jeg poste penisen din om jeg finner den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 L4r5 er jo en av de på topplista til Deiligst.no skjulte betalside.Tror faktisk jeg hadde en profil der tilbake i sånn '05-ish. Får jeg poste penisen din om jeg finner den?Retningslinjer says noooo. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Jeg regner med at du har autoritet nok til å overse slike bagateller. Retningslinjer er vel egentlig bare uhøytidelige veivisere. Endret 5. november 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Gud skaper to dimensjoner, i det ene hvor han kan løfte steinen, og i det andre hvor den er for stor til å løftes. Så smelter dimensjonene sammen igjen, og du sitter igjen med en gud som kan gjøre begge deler. Var det enklere forklart? Men gud eksisterer i begge dimensjonene, så han kan løfte steinen. Det vil si at gud IKKE kan skape en stein han ikke kan løfte. eller tenker jeg feil? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg regner med at du har autoritet nok til å overse slike bagateller. Retningslinjer er vel egentlig bare uhøytidelige veivisere.Utestengelse er vel egentlig bare en uhøytidelig reaksjon på brudd på retningslinjene. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tror faktisk jeg hadde en profil der tilbake i sånn '05-ish.Tror jeg også. Satt jo på VGS og så på hotte chicks. Og så var det hotnot.no også. Og penest.no... Var det flere da? Men gud eksisterer i begge dimensjonene, så han kan løfte steinen. Det vil si at gud IKKE kan skape en stein han ikke kan løfte. eller tenker jeg feil? Du tenker feil. Gud kan både lage en stein som er for tung til å løfte, samt løfte denne steinen. Han deler universet til to dimensjoner. Dimensjon 1: Steinen er for tung til å løftes, og Gud klarer det ikke. Dimensjon 2: Steinen er for tung til å løftes, men Gud klarer det likevel. Dette smelter da sammen, og blir vårt univers. Gud klarer og klarer ikke, samtidig. Fordi, "Gud". Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hmm, jeg tror det er en pris jeg er villig til å betale for å vise fram penisen din. Da går jeg ut som en martyr. En forumlegende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det hadde betydd mye for meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Var det flere da?Kommer ikke på flere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Mye gøy på VGS IKT, gitt. Ikke så mye lekser som ble gjort men... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Bilde av penisen til L4r5: 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Bilde av penisen til L4r5:Damn! Du fant den! Imponerende. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Tror jeg også. Satt jo på VGS og så på hotte chicks. Og så var det hotnot.no også. Og penest.no... Var det flere da? Du tenker feil. Gud kan både lage en stein som er for tung til å løfte, samt løfte denne steinen. Han deler universet til to dimensjoner. Dimensjon 1: Steinen er for tung til å løftes, og Gud klarer det ikke. Dimensjon 2: Steinen er for tung til å løftes, men Gud klarer det likevel. Dette smelter da sammen, og blir vårt univers. Gud klarer og klarer ikke, samtidig. Fordi, "Gud". Fordi "Gud"... Han klarer og klarer ikke - Det gir ikke mening. enten så klarer han løfte, eller så klarer han ikke. Om han må over i en annen dimensjon for å gjøre det, så kan han fortsatt løfte den. ellers så kan han ikke løfte den i den sammensmelta dimensjonen (om de ikke kan splittes igjen). Dermed er ikke lenger Gud allmektig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det gir ikke mening.Og der har du Gud/Religion i et nøtteskall. Velkommen skal du være. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg