Muffinss Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ikke vær så slem mot Lars, han er lett å såre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ikke vær så slem mot Lars, han er lett å såre.Ja, nå kommer jeg til å gråte meg i søvn i natt. In other news: KAKE!!!!! Har baka suksessterte til Anfall kommer hjem. Håper det scorer et par poeng. Unnskyld, Lars.Du er tilgitt. Men bare fordi du er så søt og snill. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er du også, Lars. Fikk beskjed av sykehuset at jeg lider av blodmangel. De anbefalte brokkoli. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Og sexy. Du glemte å si jeg var sexy. Endret 5. november 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Og sexy. Du glemte å si jeg var sexy. Har du fine bryster? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Har du fine bryster?Nei, men jeg har svær kuk. 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Du og? Det er du også, Lars. Fikk beskjed av sykehuset at jeg lider av blodmangel. De anbefalte brokkoli. Forklarer det grunnen til at du tok blodprøve i utgangspunktet? Godt å høre at det ikke var mer alvorlig Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Om du skal poste bilde Lars, så må du huske å ha med et sammenlignbart objekt. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Oioioi. PM! Ah, turtelduer. Du og? Forklarer det grunnen til at du tok blodprøve i utgangspunktet? Godt å høre at det ikke var mer alvorlig Koselig. Får sende en PM til deg jeg og da. Nei, jeg tok den fordi jeg plutselig fikk allergisymptomer. Jeg er helt plutselig blitt allergisk mot masse ting. Sykt redd dette er en dealbreaker for armyen. (så fant de ut i samme slengen at jeg har anemi). Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Gidd å avlive den da..... for faen. Det er det beste for hun. Hun har en medfødt missdannelse så det er lite å gjøre med det. Er fortsatt alt for kjipt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er det beste for hun. Hun har en medfødt missdannelse så det er lite å gjøre med det. Er fortsatt alt for kjipt Uff. Jævla kjipt Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er det beste for hun. Hun har en medfødt missdannelse så det er lite å gjøre med det. Er fortsatt alt for kjipt Skjønner. Kondolerer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Om du skal poste bilde Lars, så må du huske å ha med et sammenlignbart objekt.Poster ikke slike bilder her. Du får heller prøve å finne en av profilene mine på noen andre nettsamfunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg