Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det for mye å spørre om logikk i en diskusjon?
spørsmålet var "kan gud lage en stein større en han kan løfte?" (vil gjerne ha noen meninger om det)
og alt jeg fikk som svar var en religiøs tåke om at jeg ikke skjønner hans(gud) virkemåte, at han jobber på måter vi(mennesker) ikke forstår. det har gått tre dager og jeg klarer faen ikke legge fra meg det faktum at jeg ikke fikk noe skikkelig svar. (feier under teppet at det ser ut som at a er irritert etter den lille diskusjonen, selv om jeg ikke har gjort noe galt. Noe som får meg til å tro at jeg har gjort noe galt i hennes øyne. Fean ta mennesker)

TL:DR - Kan gud lage en stein større en han kan løfte?

Lenke til kommentar

Spiste spicy mat på en vietnamesisk restaurant i forrige uke. Lo så jeg grein under middagen. Tørket meg i øynene med fingrene. Hjalp ikke særlig på tårene.

Ouch.

 

 

Been there. Done that. Got the t-shirt.

Å klø seg på kuken anbefales heller ikke.

Pleier vanligvis å leke litt med ballene mine etter jeg har spist, men vasket henda mine grundig isteden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TL:DR - Kan gud lage en stein større en han kan løfte?

Gud skaper to dimensjoner, i det ene hvor han kan løfte steinen, og i det andre hvor den er for stor til å løftes. Så smelter dimensjonene sammen igjen, og du sitter igjen med en gud som kan gjøre begge deler.

 

Var det enklere forklart?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...