Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå tror jeg jeg går og legger meg. Kibs har totalt spamanfall. Jeg gir fra meg tronen, for å kanskje få en noenlunde ålreit tråd en gang i fremtiden. Nattapådere, folkens. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå tror jeg jeg går og legger meg.Kibs har totalt spamanfall. Jeg gir fra meg tronen, for å kanskje få en noenlunde ålreit tråd en gang i fremtiden. Nattapådere, folkens. Hva mener du? Jeg har ikke spamanfall. Jeg er bare..eh..full. Sånn som i går. Natta. *klemme og lese eventyr for* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ærlig talt, hvordan hører det hjemme i "Stedet for brukerne å bli kjent med hverandre"? Har rapportert den og bedt om flytting YAAAY! Måse har ikke noe å si, altså? ikke så alt for mye Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå tror jeg jeg går og legger meg.Kibs har totalt spamanfall. Jeg gir fra meg tronen, for å kanskje få en noenlunde ålreit tråd en gang i fremtiden. Nattapådere, folkens. Natta lillevenn Drøm om måker, kniver og flammer. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ikke så alt for mye Bra. Da skal jeg få til å åpne en dum flaske, og så skal jeg legge meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg liker ikke førstnevnte (PHP-bibelen) - selv om den er et utmerket drapsvåpen, eller til å svimeslå lærere sånn at man kan stikke på kantina og kjøpe en cola uten å måtte vise frem legeerklæring og pes og svada - men Silmarillion er en utmerket bibel ^^ edit: Nattinatti Eple Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan ser man hvor mange innlegg man har postet i denne tråden og hvem som leder? Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Uppz, dobbelpost Endret 9. januar 2008 av Vietse Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvordan ser man hvor mange innlegg man har postet i denne tråden og hvem som leder? Det handler ikke om å ha mest. Trykk på tallet over hvor mange poster tråden har. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du trykker på innleggstallet ved siden av emnetittelen på tråden når du er ute i Sosialt-kategorien. :-) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men du leder ganske klart, Kibs. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det handler ikke om å ha mest. Lett for deg å si det^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Haha "hvem som leder" Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Omg? Demille har bare 6 innlegg... O..O (oi... skal kanskje ikke snakke om sånt eller? ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg ser ikke noe negativt i å ha mest poster i en tråd egentlig. Vel, ikke visse tråder i alle fall. Som denne, men spesielt RPP. Det er bare kos, status for meg iaf ^^ (I min verden, dere andre er uinteressante på det punktet.) edit: Jeg sikta på førsteplass i går, men skal være fornøyd med at jeg hadde andreplassen en stund, men så gadd jeg ikke konkurrere med Kibs mer Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det handler ikke om å ha mest. Den himlingen var ment for deg selv, ikke sant? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Uppz, dobbelpost Jasså ja. "dobbelpost" Du prøver bare å få flere innlegg du Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Men du leder ganske klart, Kibs. Man leder ikke noe. >.< Man er livløs. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det ikke bedre å oppfordre til diskusjon enn å slenge ut innlegg annenhvert sekund? Ikke personlig ment mot noen her. Bare et lite spørsmål. Hva ønsker egentlig dere forskjellige brukere å få ut av tråden? Interessant å vite.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den himlingen var ment for deg selv, ikke sant? Mente bare at det var en dum ide. Som om folk har lyst til å ligge på topp på en sånn dum liste. Haha! Jeg eier dere alle!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg