Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg har lyst på en fransk bulldog. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 En baby i barnevogn som stirret på meg hele veien på t-banen i dag. Har aldri følt meg mer truet. Jeg har lyst på en fransk bulldog. Omg jeg og! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Aldri følt deg mer truet? Du har hatt et fantastisk liv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Babyer lukter som oftest bedre, derfor vinner de. Hunder lukter jo fantastisk! Beste lukta i verden Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Å sitte på et mørkt kontor, med kun bordlampa på var koselig! Må gjøre det oftere! Jeg liker hunder mer enn babyer. Og barn. Jeg også, per dags dato! Kan godt drøye å få kidz i fem år til, minst. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hunder lukter jo fantastisk! Beste lukta i verden Njæh, de fleste hunder lukter ... hund. Går nok mye på eieren tho. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Å sitte på et mørkt kontor, med kun bordlampa på var koselig! Må gjøre det oftere! Jeg også, per dags dato! Kan godt drøye å få kidz i fem år til, minst. Høres hyggelig ut. Jeg skal ikke ha kidz. Skal ha en hund. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg liker verken lukten av hunder eller babyer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Så fort jeg ser en hund eller en baby pleier jeg å kaste meg over dem og sniffe som faen. Ukjente synes nå at dette er veldig ubehagelig, men jeg kan ikke noe for det, mister kontrollen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Høres helt normalt ut for min del. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Høres hyggelig ut. Jeg skal ikke ha kidz. Skal ha en hund. Forumspleiselag for å sterilisere deg? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Høres hyggelig ut. Jeg skal ikke ha kidz. Skal ha en hund. Jeg skal ha mange barn. Og hunder. Må avlive den ene hunden nå. Den er ikke ett år gammel en gang. Det er så jævlig kjipt Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Så fort jeg ser en hund eller en baby pleier jeg å kaste meg over dem og sniffe som faen. Ukjente synes nå at dette er veldig ubehagelig, men jeg kan ikke noe for det, mister kontrollen. Stakars barna som får traumer for livet. Forumspleiselag for å sterilisere deg? Trenger bare å sterilisere deg, så er jeg trygg. Jeg skal ha mange barn. Og hunder. Må avlive den ene hunden nå. Den er ikke ett år gammel en gang. Det er så jævlig kjipt Gidd å avlive den da..... for faen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ingen aner hvor mange blowjobs jeg hadde gitt til en eventuell værgud, for å få slutt på denne helvetes kulden. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ingen aner hvor mange blowjobs jeg hadde gitt til en eventuell værgud, for å få slutt på denne helvetes kulden. Jeg kan hjelpe! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Da satser jeg på at hjelpen går direkte til meg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Mitt interessante liv: dagen i dag: - Våkna 06:30. Laxa i senga og hørte på musikk til 07:30 - Sto opp og spiste frokost 07:30. 3 episoder med Breaking Bad i senga. - Skole 11:30. Masse kødd, 5er på prøve. - Hjemme 16:30. En episode med Breaking Bad - 17:30 stakk jeg på butikken - 17:45 var jeg hjemme igjen. På med musikk, diskusjon til 18:00 - 18:00 og utover, musikk, seng, skrive oppgave. - 21:00 Breaking Bad - 22:00 Musikk og mat - 23:00 Breaking Bad - 00:00 Legger meg, skrur på musikk And then repeat day after Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg