Need44speed Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Synes det var ganske så skuffende egentlig. joa, men synes det var fett når de begynte å ta i Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Alt er bra! Friuke og, av alle ting. Ålreit :-D Driver å leker med tanken om Current 93 konsert i Februar, London. Sleng deg med om det blir tur? så den med årabrot live var litt kult det og Stilig. Hørt om det der, men tror ikke jeg fikk med meg opplegget før det var for sent. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Bedre enn meg? bilde pls Du kan også prøve med Altaar. Eller Cultes Des Ghoules - Haxan Har faktisk ikke surra meg til å se filmen, for dårlig. Mycket bra. Filmen levde opp til forventningene, men ble så mye fetere med en gang filmmusikken ble byttet ut. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Ålreit :-D Driver å leker med tanken om Current 93 konsert i Februar, London. Sleng deg med om det blir tur?Det er på ingen måte utenkelig! Tipper det går fly til Stanstead eller Gatwick herfra. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 joa, men synes det var fett når de begynte å ta i Ja, akkurat da var det jævla fett. Dessverre var det bare en liten del av filmen de gjorde det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 bilde pls Med eller uten klær? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Vinterklær og finlandshette. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er på ingen måte utenkelig! Tipper det går fly til Stanstead eller Gatwick herfra. Mhm, burde ikke være spesielt dyrt eller vanskelig å få til. Sender PM om vi finner ut noe mer angående turen. Sjekk ut: Thunder Perfect Mind, All The Pretty Little Horses og Lucifer Over London EPen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Med eller uten klær? Hva du er mest komfortabel med. Endret 5. november 2013 av Coa Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Sjekk ut: Thunder Perfect Mind, All The Pretty Little Horses og Lucifer Over London EPen Will do. Har bestilt headphones, så satser på å få noe glede av det herfra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 I dag skal jeg se Häxan med dette som soundtrack: Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=stats_user Ser at min måned med flest poster var November, 2012. Teller denne med OT? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hmm, har lyst å begynne på julegavehandling, men er jo ingen som har noen formening om hva de ønsker seg. Plagsomt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 I dag skal jeg se Häxan med dette som soundtrack: POWER QUEST! Ahahahha, fy faen, det hadde vært en opplevelse i seg selv. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Hund er selvsagt viktigst. Hva slags hund? Måtte ta bilder jeg! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Haha, faen så knall! Elsker at det alltid ser ut som om den smiler. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg liker hunder mer enn babyer. Og barn. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg og. Ikke at jeg har noe i mot barn, liker bare hunder veldigveldig godt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Babyer lukter som oftest bedre, derfor vinner de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg