Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er sunnheten selv. Personlig går det i pizza, og jeg vurderer sjokoladekake på det sterkeste, da jeg er rimelig sikker på at beskjeden jeg fikk i ørska i går var "Spis opp den kaka før vi kommer hjem igjen!"..

Spiser sjokolade en gang iblant, men da spiser jeg bare Premium. Ettersom det er 70% kakao i dem. Ellers bruker jeg å ha med meg, Kvikk Lunsj, om jeg går lange turer. Ettersom jeg har erfart at Premium'en, ikke regulerer blodsukkeret like bra.

 

Snart skal jeg kutte ut den lille sjokoladen jeg spiser og. Bytte den ut med frukt, slik som jordbær, kiwi, banan. Fordi om jeg spiser frukt til vanlig.

Lenke til kommentar

Spiser sjokolade en gang iblant, men da spiser jeg bare Premium. Ettersom det er 70% kakao i dem. Ellers bruker jeg å ha med meg, Kvikk Lunsj, om jeg går lange turer. Ettersom jeg har erfart at Premium'en, ikke regulerer blodsukkeret like bra.

 

Snart skal jeg kutte ut den lille sjokoladen jeg spiser og. Bytte den ut med frukt, slik som jordbær, kiwi, banan. Fordi om jeg spiser frukt til vanlig.

 

Jeg spiser ikke mye sjokolade eller snop selv, spiser en Troika en gang i måneden. Kvikk lunsj er digg, og jeg gir beng i at den, Smil og en siste sjokolade jeg ikke husker navnet på er fylt med palmeolje.

Mørk sjokolade er også godt, men jeg spiser ikke mye av det heller.

Lenke til kommentar

Battlefield 4 kjøpt i butikk, 399,-

Battlefield 4 kjøpt som digital nedlasting 499,-

 

Hvor er logikken?

 

Downloaded where?

Skolearbeid er ikke så ille, når man er fyllesyk. Prøv å sitte bak ei kasse dagen før en helligdag, der du ikke får tatt pause siden det er så mye folk, og du i tillegg må jobbe overtid.

Overraskende nok, har jeg gjort det mer enn èn gang.

Hvordan går det med sexlivet ditt Kake? :)

Lenke til kommentar

Merkelig. Har ikke prøvd meg på battlefield siden battlefield 2. Engineer på Karkand var awesome. Og Apche på wake island. Kanskje jeg skulle prøvd meg igjen nå, traileren ser jo eksepsjonelt festlig ut :fun:

 

EDIT: Ny episode av "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" på nrk nett tv!

Endret av Fasit
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...