Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=WRTatc9-8_s&feature=c4-overview&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg vil egentlig sove. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hunden som var på besøk her at kjempefin! Tror han er bitteliten da, selv om han er stor og kraftig, så hopper opp i fanget hele tida. Nydelig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hunden som var på besøk her at kjempefin! Tror han er bitteliten da, selv om han er stor og kraftig, så hopper opp i fanget hele tida. Nydelig Hva slags rase? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Golden Retriever. Gikk rundt og bar ting i kjeften hele tida og, som jo er normalt for rasen, men aldri sett en hund gå rundt og bære på sengematta si i flere minutter før! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Haha bikkja til en kompis er likedan. Porta-bed. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hunden vi hadde ble så glad når jeg kom hjem, han tok en sko, knep øyene sammen og gikk rundt og gryntet og var så god. Goldenmix. Tror det blir golden når jeg skal ha hund. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Oppnådde en 6er på en engelsk innlevering. Er jeg ikke flink? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Oppnådde en 6er på en engelsk innlevering. Er jeg ikke flink? På barneskolen? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nei, det kan du lure på. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Klokka sier snart halv ni, hodet sier snart halv tre. Døgnvill much? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 På barneskolen? Har de karakterer der? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 På barneskolen? VG1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Har de karakterer der? Skulle de ikke få det da? Nå med en blå-blå regjering og greier? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Skulle de ikke få det da? Nå med en blå-blå regjering og greier? Ja kanskje? Det skjer vel ikke før om noen år i guess. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Skulle de ikke få det da? Nå med en blå-blå regjering og greier? Mulig om noen år, vi får bare vente og se. Går selv på VG1 nå, så hva de driver med på GS kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Mulig om noen år, vi får bare vente og se. Går selv på VG1 nå, så hva de driver med på GS kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om Det har jo betydning, da. For når du blir pensjonist er det yngre folk som skal betale for pensjonen din, og tørke deg i rævva... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det har jo betydning, da. For når du blir pensjonist er det yngre folk som skal betale for pensjonen din, og tørke deg i rævva... Men jeg ser ikke helt hvordan karakterer på BS skal ha noe med det og gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg