Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dels den sangen, til dels det at jeg i 1998 (da jeg tok i bruk nicket på SOLs Barn & Ung chat, samt Maarud chat) var en datainspirert smurf (liten fyr i alt for store klær, jeg var for øvrig den første som begynte å gå med saggeklær på barneskolen jeg gikk på, og det er den eneste gangen et valg jeg har tatt innen klesretningen har fått andre folk til å synes at det var kult og kle seg som meg).


Så du har å meldt deg på?

 

Hvert år.

Lenke til kommentar

Til dels den sangen, til dels det at jeg i 1998 (da jeg tok i bruk nicket på SOLs Barn & Ung chat, samt Maarud chat) var en datainspirert smurf (liten fyr i alt for store klær, jeg var for øvrig den første som begynte å gå med saggeklær på barneskolen jeg gikk på, og det er den eneste gangen et valg jeg har tatt innen klesretningen har fått andre folk til å synes at det var kult og kle seg som meg).

 

 

Hvert år.

Begynte ikke å segge før JC buksene kom jeg. Sikkert i 99

Lenke til kommentar

Jeg importerte stilen fra Hamar. Fant ei sjappe som solgte hiphop-klær der det før lå et bakeri / en iskremsjappe.

Fra østlandet. En i klassen på bs sin fetter, som var gjest på våres klassefest i bergen, ga oss beskjed om at vi hang langt etter i klesveien... og dette var vel i 4. Klasse. Alltid hatt et spesielt forhold til bærumsfolk fra den dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...