Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 ANARKI! Iiik, blasfemi! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Wikipedia? Bare for anarkister. http://snl.no/wienerbr%C3%B8d Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 http://snl.no/wienerbr%C3%B8d SNL? Bare for kommunister... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 SNL? Bare for kommunister... http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=wienerbr%C3%B8d&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=wienerbr%C3%B8d&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Hmmm... livsfjerne akademikere... Anbefaler denne forresten da! Det var en helt genial øl til å være alkoholfri! Helt suveren faktisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er altså en kommunistisk, livsfjern akademiker. Hmmm ... Godt å vite. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hmmm... livsfjerne akademikere... Anbefaler denne forresten da! Det var en helt genial øl til å være alkoholfri! Helt suveren faktisk. Kjøpt hvor? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er altså en kommunistisk, livsfjern akademiker. Hmmm ... Godt å vite. Hihi! Kjøpt hvor? Vinmonopolet. Standardutvalg, tror jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er altså en kommunistisk, livsfjern akademiker. Hmmm ... Godt å vite. Du passer rett inn i en jobb på en hvilken som helst norsk skole da. Godt å vite om du lurer på hva du skal bli når du blir stor! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hihi! Vinmonopolet. Standardutvalg, tror jeg. Er det bare meg, eller føles det veldig rart å gå dit for å kjøpe noe uten alkohol? :o Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du passer rett inn i en jobb på en hvilken som helst norsk skole da. Godt å vite om du lurer på hva du skal bli når du blir stor! Og hvis du slenger på anarkist i tillegg så kan han få jobb på Steinerskolen... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er det bare meg, eller føles det veldig rart å gå dit for å kjøpe noe uten alkohol? :o Hehe, nja... hvis du trenger et klapp på skuldra så er det rette tingen å gjøre! De er ganske flinke til å gi de "rette" signalene! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hva er alternativene til kostyme på halloween når jeg ikke har tenkt til å kjøpe noe, ikke gidder å legge ned noe innsats i å lage noe og allikevel vil at det skal se ut som jeg prøver? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hmmm... livsfjerne akademikere... Anbefaler denne forresten da! Det var en helt genial øl til å være alkoholfri! Helt suveren faktisk. herlighet så najs det så ut. duk har du også, velstand to the max Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hva er alternativene til kostyme på halloween når jeg ikke har tenkt til å kjøpe noe, ikke gidder å legge ned noe innsats i å lage noe og allikevel vil at det skal se ut som jeg prøver? Er ikke det typ i dag? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Er ikke det typ i dag? ikke hvis du ska verrra dritings. og det er jobb i morgen EDIT: Da tar man det i morgen istedet. Endret 31. oktober 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 herlighet så najs det så ut. duk har du også, velstand to the max Du mener Google har det nais? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hva er alternativene til kostyme på halloween når jeg ikke har tenkt til å kjøpe noe, ikke gidder å legge ned noe innsats i å lage noe og allikevel vil at det skal se ut som jeg prøver? Sist jeg kledde meg ut tok jeg bare et laken og klipte hull til øynene og munnen. Spøkelse, oOoOOOoo Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du mener Google har det nais? SMART av deg å si! Tenkte du var en sofistikert og renslig person nå, men den gang ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg