Kammizez Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Ble mobbet på us. siden jeg takket nei til å være del av den "populære" gjengen og fortalte at jeg ville være lojal ovenfor de vennene jeg hadde. Hadde visstnok anoreksia og bulimi, siden jeg besvimte på skolen pga av hypoglykemi, lavt blodsukker. I tillegg var jeg slank, siden jeg drev aktivt med svømming. De mobbet tom. hverandre for ekstra magefett. Skrev på dodørene osv. De drev jo med trening, men var mer opptatt av sminke og gutter. Likte ikke den gjengmentaliteten de hadde. Valgte venner basert på utseende, status etc. Vennene jeg hadde, ville ha den muligheten jeg hadde, så de stakk meg i ryggen. I tillegg har jeg foreldre som utøver psykisk og fysisk vold. Så, om det er noe så er det foreldrene mine som står bak evt forsvarsmekanismer. Høres ut som en kul gjeng... Men nå er vel ikke akkurat 14-år gamle jenter kjent for å være de mest inkluderende. Hmm, det må være kjipt med slike foreldre. Jeg kan fort glemme at ikke alle hadde de gode oppvekstforholdene som jeg hadde. Det var selvsagt ikke meningen å være dust. Endret 29. oktober 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nesten? Dagens. Jepp. Gleder meg stort til morgendagens. Føffaen, på tide å finne senga. Sånn egentlig. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Høres ut som en kul gjeng... Men nå er vel ikke akkurat 14-år gamle jenter kjent for å være de mest inkluderende. Hmm, det må være kjipt med slike foreldre. Jeg kan fort glemme at ikke alle hadde de gode oppvekstforholdene som jeg hadde. Det var selvsagt ikke meningen å være dust. Indeed. Men taklet mobbinga bra da, ble først tøft når vennene mine stakk meg i ryggen. Glad jeg har tatt de valgene jeg har tatt da. Angrer ikke, har vært jævlig verdt det i lengden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 1982kims sin feil. Ikke skyld på meg. Min feil? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er glad i dere. Alle sammen. Selv om jeg ikke engang vet navnene deres. Det betyr noe at det dukker opp nye elektroner over kabelen inn til huset mitt. Det er en fin ting. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Håper bare at alle forstår min mørke humor. Ser du leser tråden Slimda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=l_iPpKNw0hA Gråt folkens. Dans folkens. Smil folkens. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hehe, dette fungerer på samme måte som koffein (muligens sterkere saker og): http://www.youtube.com/watch?v=_6kXLkJA6g0 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Fet skive, Mac! Yeeep! Men om jeg hører hele nå, får jeg nok ikke sove... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Fet skive, Mac! Prøvde å høre, men ikke akkurat min smak Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Prøvde å høre, men ikke akkurat min smak Du må venne deg til dette, prøv med Koloss-plata til Meshuggah først. (Ja, hvis du liker metal, da, såklart.) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Du må venne deg til dette, prøv med Koloss-plata til Meshuggah først. (Ja, hvis du liker metal, da, såklart.) Er over 30 så min musikksmak er nok der den er Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Gråt folkens. Dans folkens. Smil folkens. Det er så bra. Kjipt å ikke bo i Oslo neste uke, er gira på å se henne live. Endret 30. oktober 2013 av Coa Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jalapenos-ost! Sinnsykt godt. Endret 30. oktober 2013 av MacMagnus Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Denne må dere også prøve når den kommer! Bare ta kontakt med meg om det er noe mer dere ønsker å vite om fantastiske KAVLI! Kavli er best. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Gråt folkens. Dans folkens. Smil folkens. Chelsea Wolfe er uten et snev av tvil vår tids beste kvinnelige artist. Faaaaaen så bra! Det er forresten deilig å stå opp kl. 05:00 en gang i uken. Skulle ønske jeg startet tidlig hver dag, for det er gode greier. Nå kjører vi på med Jason Derulo. Fet kis! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det er forresten deilig å stå opp kl. 05:00 en gang i uken. Skulle ønske jeg startet tidlig hver dag, for det er gode greier. Nei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Denne må dere også prøve når den kommer! Bare ta kontakt med meg om det er noe mer dere ønsker å vite om fantastiske KAVLI! Kavli er best. *burgerost* Den har da vært ute lenge. Jeg har spist den siden i sommmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg