Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ble mobbet på us. siden jeg takket nei til å være del av den "populære" gjengen og fortalte at jeg ville være lojal ovenfor de vennene jeg hadde. Hadde visstnok anoreksia og bulimi, siden jeg besvimte på skolen pga av hypoglykemi, lavt blodsukker. I tillegg var jeg slank, siden jeg drev aktivt med svømming. De mobbet tom. hverandre for ekstra magefett. Skrev på dodørene osv. De drev jo med trening, men var mer opptatt av sminke og gutter.

 

Likte ikke den gjengmentaliteten de hadde. Valgte venner basert på utseende, status etc. Vennene jeg hadde, ville ha den muligheten jeg hadde, så de stakk meg i ryggen.

 

I tillegg har jeg foreldre som utøver psykisk og fysisk vold. Så, om det er noe så er det foreldrene mine som står bak evt forsvarsmekanismer.

Høres ut som en kul gjeng... Men nå er vel ikke akkurat 14-år gamle jenter kjent for å være de mest inkluderende.

 

Hmm, det må være kjipt med slike foreldre. Jeg kan fort glemme at ikke alle hadde de gode oppvekstforholdene som jeg hadde. Det var selvsagt ikke meningen å være dust.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som en kul gjeng... Men nå er vel ikke akkurat 14-år gamle jenter kjent for å være de mest inkluderende.

 

Hmm, det må være kjipt med slike foreldre. Jeg kan fort glemme at ikke alle hadde de gode oppvekstforholdene som jeg hadde. Det var selvsagt ikke meningen å være dust.

Indeed. Men taklet mobbinga bra da, ble først tøft når vennene mine stakk meg i ryggen.

 

Glad jeg har tatt de valgene jeg har tatt da. Angrer ikke, har vært jævlig verdt det i lengden.

Lenke til kommentar

Gråt folkens. Dans folkens. Smil folkens.

 

Chelsea Wolfe er uten et snev av tvil vår tids beste kvinnelige artist. Faaaaaen så bra!

 

Det er forresten deilig å stå opp kl. 05:00 en gang i uken. Skulle ønske jeg startet tidlig hver dag, for det er gode greier.

 

 

Nå kjører vi på med Jason Derulo. Fet kis!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...