Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg tipper du var en av de jentene som aldri klarte å få jentevenner, og klarte derfor aldri å føle seg helt akseptert. Derfor vokste hun opp med lavt selvbilde, og bygde seg etterhvert opp et hardt ytre og forsvarsmekanismer. Av den grunn har hun mistet kontakt med sine følelser, og klarer ikke lenger å elske. Innerst inne er du bare en liten jente som bare trenger litt kjærlighet.

Fail.

 

Hadde mange jentevenner. Aldri hatt problemer med å stifte nye vennskap og bekjentskaper. Men jeg trivdes mye bedre med guttene enn jentene.

 

Etter alt jeg har skrevet på forumet om meg selv, hadde jeg regnet med et annet svar på det med hardt ytre og forsvarsmekanismer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var dette du mente å si, var det ikke? Bare innrøm det.

 

Det var selvsagt inneforstått.

Fail.

 

Hadde mange jentevenner. Aldri hatt problemer med å stifte nye vennskap og bekjentskaper. Men jeg trivdes mye bedre med guttene enn jentene.

 

Etter alt jeg har skrevet på forumet om meg selv, hadde jeg regnet med et annet svar på det med hardt ytre og forsvarsmekanismer.

Da er vi isåfall like langt. Jeg er den minst aggressive personen du noen gang kommer til å møte.

Lenke til kommentar

Da er vi isåfall like langt. Jeg er den minst aggressive personen du noen gang kommer til å møte.

Ble mobbet på us. siden jeg takket nei til å være del av den "populære" gjengen og fortalte at jeg ville være lojal ovenfor de vennene jeg hadde. Hadde visstnok anoreksia og bulimi, siden jeg besvimte på skolen pga av hypoglykemi, lavt blodsukker. I tillegg var jeg slank, siden jeg drev aktivt med svømming. De mobbet tom. hverandre for ekstra magefett. Skrev på dodørene osv. De drev jo med trening, men var mer opptatt av sminke og gutter.

 

Likte ikke den gjengmentaliteten de hadde. Valgte venner basert på utseende, status etc. Vennene jeg hadde, ville ha den muligheten jeg hadde, så de stakk meg i ryggen.

 

I tillegg har jeg foreldre som utøver psykisk og fysisk vold. Så, om det er noe så er det foreldrene mine som står bak evt forsvarsmekanismer.

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...