Cakenommy Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nei, hun er billig!!! Lol. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nudler koster 2 kr pr pakke. Så... Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nudler koster 2 kr pr pakke. Så... Hvordan blir det med frakt? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvis man er billig når man har fast partner, og er glad i sex. Så er det flere som burde ta seg en titt i speilet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nudler koster 2 kr pr pakke. Så... Nudler er ikke mat. Du kan like gjerne innhalere en fjert for det er omtrent like mye næring i dem begge. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvis man er billig når man har fast partner, og er glad i sex. Så er det flere som burde ta seg en titt i speilet. Har tegna abonnement da, vet du. Det er billigere enn å betale gang for gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Aldri hørt om :o Slynge. En sånn David brukte til å drepe Goliat i eventyret, vet du. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvis man er billig når man har fast partner, og er glad i sex. Så er det flere som burde ta seg en titt i speilet. Neimen stakkars liten. Klart man ikke er billig da. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Neimen stakkars liten. Klart man ikke er billig da. No shit. Nå bytter jeg sjelden partner, ettersom jeg er veldig kresen og blir veldig gjerne værende såfremt sexen er bra. Men da må man også leve med irritasjonsmomentene. Så har gjerne holdt på med flere på siden, til jeg har funnet en ny potensiell fuckbuddie. Har ikke sex med flere av gangen, har ingen interesse av kjønnssykdommer. Prøver å bli seriøs da, men vanskelig når jeg mister interessen rett etter sex. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hvordan blir det med frakt? Da blir det mer. Nudler er ikke mat. Du kan like gjerne innhalere en fjert for det er omtrent like mye næring i dem begge. (Næringsfattigpus) Jeg har hørt om en fyr, som døde etter et par mnd fordi han bare levde på nudler. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Slynge. En sånn David brukte til å drepe Goliat i eventyret, vet du. Åja, haha, nei, det er rart er det noen som driver med det fortsatt? Prøver å bli seriøs da, men vanskelig når jeg mister interessen rett etter sex. Er det ikke det gutter pleier å gjøre? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er det ikke det gutter pleier å gjøre? Jo, men nå er jeg stortsett oppvokst med gutter. Trives bedre i selskap med dem og, enn jenter. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Åja, haha, nei, det er rart er det noen som driver med det fortsatt? Er det ikke det gutter pleier å gjøre? Hun er jo praktisk talt en gutt, med jentedeler. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Åja, haha, nei, det er rart er det noen som driver med det fortsatt? Mer effektivt enn å kaste steinen... På Israelere f.eks. (OH THE IRONY!) Hun er jo praktisk talt en gutt, med jentedeler. Litt rart at hun ikke ligger inne hele dagen og tar på seg selv, egentlig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Da blir det mer. (Næringsfattigpus) Jeg har hørt om en fyr, som døde etter et par mnd fordi han bare levde på nudler. Det er de som tror de er planter å kan leve på sollys å vann only også. Husker ikke navne på den sekten i farta da. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Da blir det mer. Får man bare en pakke da, eller kan man forsyne seg til man er mett? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Hun er jo praktisk talt en gutt, med jentedeler. Tipper du var den type unge på barneskolen med ADD/ADHD, jeg fikk fly forbanna i friminuttene bare for å få litt mer spenning. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Tipper du var den type unge på barneskolen med ADD/ADHD, jeg fikk fly forbanna i friminuttene bare for å få litt mer spenning. Jeg tipper du var en av de jentene som aldri klarte å få jentevenner, og klarte derfor aldri å føle seg helt akseptert. Derfor vokste hun opp med lavt selvbilde, og bygde seg etterhvert opp et hardt ytre og forsvarsmekanismer. Av den grunn har hun mistet kontakt med sine følelser, og klarer ikke lenger å elske. Innerst inne er du bare en liten jente som bare trenger litt kjærlighet. 8 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Får man bare en pakke da, eller kan man forsyne seg til man er mett? Hvis det er tilfelle bestiller jeg også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Innerst inne er du bare en liten jente som bare trenger en skikkelig pikk.Det var dette du mente å si, var det ikke? Bare innrøm det. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg