Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Vel, kanskje du ser fremgang om noen måneder. Om du har disiplinen til å trene regelmessig, og samtidig spise riktig mat. Og selv da er du ikke sikret å se fremgang.

 

Fordelen med trening er at du ser mest fremgang den første tida. :) Det som er hardt er vel å være inneforstått med at kurven flater mer ut og at du må jobbe mer for resultatene etter hvert. Men om du på det tidspunktet allerede er hooka så...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enhver treningsøkt gir en markant fremgang. Man er synlig "pumpa" i flere dager etterpå, og det er det som gjør det så avhengighetsskapende for min del.

Hos meg er det følelsen det gir. Er veldig mye rastløs, så synes det er deilig å trene til jeg er sliten. Så får man pushet grensene fysisk. Og maten smaker himmelsk etterpå.

 

 

Ja det var egentlig ganske artig.

Det var moro, men veldig tidkrevende.

Lenke til kommentar

Faen ta Windows 8.1. Skulle gjort mer research før jeg installerte. Nå er brukeren min knytta til en microsoft-konto jeg "aldri" bruker lenger. Men holder på å fikse igjen. Laga ny lokalkonto akkurat. Nå gjelder det bare å fikse den ordentlig og sørge for at maskina automatisk logger inn på den i stedet for å be meg velge konto når den starter opp. (Screw security, right?)

Lenke til kommentar

Hos meg er det følelsen det gir. Er veldig mye rastløs, så synes det er deilig å trene til jeg er sliten. Så får man pushet grensene fysisk. Og maten smaker himmelsk etterpå.

 

Det var moro, men veldig tidkrevende.

 

Jeg blir veldig sliten rett etter trening, klarer ikke å få i meg noe, må vente iallfall 1 time før jeg føler meg klar for et måltid! :)

Lenke til kommentar

Heldig! Jeg selv kunne tenke meg i gå litt ned i fettprosent, men jeg tror det kommer seg så fort jeg begynner med styrke(hørt at med muskler så forbrenner man hele dagen lang mens cardio da forbrenner man der og da) og blir enda litt flinkere med kostholdet mitt :)
Hva forno mat pleier du å spise? Fokuserer du mye på proteiner osv? Proteinpulver?

Lenke til kommentar

Spiser egentlig det jeg har lyst på, liker sunn mat bedre enn junkfood. Godt med biff i helgene, men ellers spiser jeg hvitt. Nå har jeg hatt et godt utgangspunkt og, har aldri hatt overflødig fett og alltid hatt flat mage og magemuskler. Har blitt mer definert etter at jeg begynte på senter, og fikk begynne med ordentlige vekter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...